Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 gullunge mitt er 14 mnd gammel og vil ikke sitte på vogna si mens tbanen går og han heller ikke sitte stille på fangen min i banen. hva må jg gjøre ,la ham gråte .han liker også ikke at mamma handler litt han blir urolig med en gang .r jg altfor mye snill eller jg er dårlig mor.hjelpppppppp
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 kan være at gutten din kjeder seg mer nå, at han forventer at det skal skje mer i hverdagen sin og orker ikke sitte like lenge i vognen sin. Hva med å la han gå endel mer og utfordre han litt mer ved å gå og holde seg i vognen på vei til tb så blir han mer fornøyd med å sitte litt når han må. La han også gå litt i butikken la han styre vognen og slikt så han kan støtte seg på den og du alikevell bestemme tempoet. Han holder på å bli større. mer å se frem til!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Enig med hun over her. Jeg lar gutten min få gå å trille vognen sin, og etter en stund er han sliten og vil sitte. I butikken lar jeg han gå med en barne-handlevogn, det er stas. Han plukker med seg mye, men jeg tar det bort og legger det på plass når han ikke ser det. Viser han hva vi skal handle også putter han det oppi vogna. Synes også det er stas å legge varer på båndet i kassa. Han blir så stolt og smiler fra øret til øret, og da er det jo morsomt å handle....heehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå