Gå til innhold

Sutreinnlegg fordi jeg er i dårlig form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut, føler meg i elendig form!! Er i uke 7 + 0 og er kvalm og uvel stort sett hele dagen. Eier ikke matlyst og klarer nesten ikke få i meg nødvendig næring. Ingenting frister å spise!! I tillegg er jeg trøtt og vil bare sove, sove, sove... Dessuten er jeg plaget med STORE ryggsmerter. Skal til fysio. på torsdag, håper hun kan hjelpe meg vedr. ryggen. Akkurat nå føler jeg meg ganske deppa mht. å være gravid. Hadde aldri i mitt liv trodd at kroppen skulle reagere slik. Forhåpentligvis går dette over om en stund, men akkurat nå føler jeg meg elendig!! Sorry at jeg klager, må bare få det ut til noen. Mannen min føler sikkert han har fungert nok som søppelbøtte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. huff da! Ja skjønner godt det er tungt og slitsomt!! Og det går ut over de man har rundt seg ja.......

Trist å være plaga med ryggen så tidlig, håper du får skikk på den.. Mot kvalme finnes det masse kjerringråd som man kan prøve, jeg hadde god nytte av slike armbånd med press på et punkt. Kalles visst også sjøsykearmbånd? Det hjalp meg iallefall!! Finnes sikkert fjørti andre tips! :) Og verdt å prøve...

Skrevet

Hei jeg vet godt hvordan det er à vàre kvalm. Men en liten oppmuntring:-) tror du trenger det:-) Tenk pà at du har et lite menneske inni deg og det er derfor du mà igjennom alt dette:-) Du vil skjònne det er verdt dette og enda mer nàr du blir mamma og ser det skjònne nurket du har lengtet etter à se sà lenge. IKKE FORTVIL!!!! Snakker av erfaring. Jeg hang bokstavlig talt over do store deler av dògnet..men var sà glad for at jeg skulle fà en baby. Hàper dette hjelper deg pà positive tanker:-) lykke til

Skrevet

kan nok hjelpe litt og få ut frustrasjon ja..men titt innom på sidene mistet gravid på ny, eller kompliserte svangerskap, eller ikke minst ufrivillig aborter..får en til å se ting på et annet perspektiv..:-)

Skrevet

kan skrive under på dårlig matlyst og sterk uvelhet. Brekker meg så det holder. Prøver alt jeg kan å alltid ha noe mat i magen. Litt salt potetgull klarer jeg alltids få ned. LItt oppskjært eple, knekkebrød med ost. Farris synes jeg er godt nå om dagen.

Og plutselig er det greit med litt frokostblanding eller en hjemmelaget hamburger, og når lysten kommer prøver jeg å slå til. Mest salte ting som er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...