Gå til innhold

Roper på Lunajenta!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er siste tråden vi starter før du er mamma!!:)

Håper han kommer seg ut snart!

Hvordan er formen din i dag?

Jeg har forresten vært veldig flink i dag, støvsugd hele huset, vasket klær og hele badet og kjøkkenet! :) Deilig når det er ferdig altså!! Spent på hvordan bekkenet blir i morgen, men tror jeg var ganske flink! Satt på gulvet da jeg vasket doen osv..;)

Ha en fin tirsdagskveld vennen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snupps! Ja, vi får satse på at dette blir siste tråden før lillegutt vil ut og hilse på;)

Så flink du har vært i dag da! Jeg har ikke gjort en dritt jeg... Bare sløva i sofaen med en viss tv-doktor og strikketøyet mitt, hehe! Vel, har gått to små turer da, det er jo litt bra!

Nå er vi nettopp ferdige med kakao og pepperkaker (her tar vi jammen jula på forskudd...!) Hadde egentlig lyst på gløgg, men de har visst ikke begynt å selge det på Rema enda... Men det var digg:)

Skjer ingenting her foreløpig, tror jeg så syner i går jeg, seriøst... Men det er deilig å bare slappe av og lade batteriene før fødselen. Føler nå at jeg har veldig god tid, så jeg greier å ikke stresse for mye. Innimellom i hvertfall..... ;)

Håper bekkenet ditt ikke begynner å krangle etter dagens fysiske utskeielser da, du får gi meg rapport! I mårra tenker jeg at jeg må igang med andre siden av vinduene, greier jo ikke å sitte stille altfor lenge om gangen, og så er det jo sant som du sier, kjempedeilig når det er reint og ryddig!

Begynner å bli trøtt jeg, så det blir nok en tidlig kveld på meg.

Natta, vennen:)

Skrevet

GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESP!

kosesnusesmokkelokkesussekosemoseklem til snuppeluna og majataia og lille Leabea!! Knuuuuseklem!!!

Skrevet

Nå har jeg vært på dagens tur, bibliokteket og Rema. (Mer klementiner, for det er visst det det er..) Og byttet krykkene så nå passer de ihvertfall..

Vi reiser på hytta i helga da, tror ett vennepar av oss med to små ville være med, det blir kjempekoselig!! Det er lenge siden vi har funnet på noe med dem:) Og da slipper jo jeg å sitte alene inne når M er på jakt! Må bare høre med søstern så hun har noen andre å ringe til hvis det evt skjer noe, hvis ikke så holder jeg meg jo hjemme:) JEG VIL BLI TANTE IGJEN!!!:)

Haha, tror du jeg drømmer for tiden eller?? I natt hadde jeg vært smørblid, og snakket masse! Jeg hadde visstnok fått forundringspakke fra BIM... Og M måtte ikke si det til noen, for hvis jeg holdt på hemmeligheten, fikk jeg en til;) LOL.... Hekta på BIM eller?!

Nå skal jeg spise wienerbrødet mitt (ja ok, så kjøpte jeg ikke bare klementiner da...) og slappe av en time! Håper alt er bra nede hos dere, sender over en kom-deg-ut-kos til lillegutt:)

Skrevet

Vet du hva eller?! Tror du ikke pappa har bestilt seg sydentur den 5.januar. 3 dager før jeg har termin!!! Ble skikkelig skuffet jeg nå, hadde da ikke regnet med at han skal reise bort når han endelig blir bestefar på ordentlig!! Prøvde å si det også, men akkurat som han ikke hadde tid til å snakke om det, det var bare viktig å fortelle oss om hvor billige biletter dem hadde skaffet..... Jeg er skikkelig pappajente, og jeg vet at jeg liksom er "øyesteinen" hans da, førstefødte datter som har vært døden litt for nær. Så vi har alltid hatt ett spesielt bånd. Men dette hadde jeg virkelig aldri trodd...

Overreagerer jeg eller??

Skrevet

nei erru gæærn, klart du ikke overreagerer! huufamuffamei, det er helt forferdelig!! Du må bare bli sint på pappaen din og si han ikke får reise til syden! Du går nok overtid uansett så han er sikkert komt hjem igjen til du føder!!

Men KNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSEKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSETRØØØØØØØØØSTEKLEEEEEEEEEEEM til deg iallefall!!!!!!!! SUSS!

Skrevet

Er så glad for at vi har hjelp til å dytte opp tråden vår jeg, ellers hadde det blitt så vanskelig å finne den igjen hver gang:)

Du, det høres ganske kjipt ut da... Faktisk høres det ut som noe min pappa kunne gjort... Skjønner at du blir skuffa da!

Vil jo tro at det er skikkelig kjipt for ham hvis han går glipp av fødselen...?

Sukk, kommer aldri til å forstå meg helt på menn....

Prater mer med deg på msn jeg snuppa;)

Skrevet

God dagen!!

Nå har jeg vært på Ringo å sjekket ut de siste tingene vi ville ha. Naboen skulle ta en prat med sjefen og høre om vi fikk en god "pakkepris" ;) Spennende å se om de kan skaffe akkurat de tingene jeg vil ha da, mulig det hadde gått ut av produksjonen visstnok. Men han sjefen skulle sjekke det opp, snakker om service:)

Jeg sover skikkelig dårlig for tiden, er liksom våken samtidig som jeg sover, hvis du skjønner. Blir jo helt ødelagt på dagtid da, bare sitter å koper og er helt utafor. Tror jeg ødelegger mer av søvnen til M enn han vil inrømme også, for han vil ikke gi meg dårlig samvittighet tror jeg... Men jeg er rimelig urolig, og puster og peser litt når jeg driver å snur meg.. Noen ganger ser jeg at han ligger å titter på meg, men han sovner heldigvis fort igjen da.. Jaja, man må regne med litt svinn i store bedrifter;)

Hvordan har du det i dag? Kommer det noen for å rydde opp rotet sitt utenfor??

Skrevet

Heeey!

Dette står på min side i dag:

I dag er det fredag 2. november.

Du går nå i 40. svangerskapsuke og har 9 dager (1 uker) til termin søndag 11. november 2007.

Yay!!! Joda, nå er jeg nede på ensifret tall gitt! Du heidrande du! Men gutten i magen har visst aldri hatt det bedre, så det lover ikke akkurat godt for noe snarlig fødsel her;) En vet jo aldri da, før eller senere må han jo komme ut!

Var en virkeligbra dag i går, jeg som hadde grua meg sånn for om jeg måtte på enda en sjekk av morkake osv. Og så gikk det så bra! Var godt å få prata masse med jm og, hun hadde så god tid. Pratet en del om fødsel, angst og depresjoner (siden jeg har vært en del deprimert opp gjennom årene), foreldrehjelp etter fødsel osv. Masse betryggende ting, hun får meg alltid til å slappe av!

Men jeg merker at mens jeg er skikkelig klar for fødsel om dagen, sniker nervøsiteten seg innpå meg når natta kommer... Alt blir liksom mye farligere om natta... Føler meg plutselig usikker og engstelig, kommer jeg til å klare dette da?

Kjenner meg VELDIG godt igjen i det du skriver om søvnløse netter... Sukk, det tar jo en hel liten evighet bare å snu seg i senga jo! Og når en endelig har funnet en stilling som funker, må en opp på do. Hehehe, og det blir bare verre jo lengre mot slutten du kommer.... Uff, mener ikke å ta motet helt fra deg... Det betyr jo at vi blir mer og mer motivert til fødselen det! Lure kroppen altså:)

Det kommer ikke noen og rydder opp utenfor her, nei.. Hm, de skal vel begynne med det når jeg kommer hjem fra sykehuset med en nyfødt baby tenker jeg, de har vel tima det sånn at det akkurat passer! Tror jeg skal få Ø til å ringe husverten og si at vi ikke kan ha noe bråk her da...

Hva skjer på østlandet i dag da? Er det fint vær? Her er det veldig digg, så jeg skal ta meg en tur ut i sola:) Ha en strålende dag, lille solstråle! Hihihi!

Skrevet

Godt å høre at du er ved så godt mot!! Håper det skjer noe snart da:)

Her er været fint, men kaldt. Ligger på omtrent 0 grader nå. Og vi reiser på hytta etterpå, blir borte hele helga.

Var forresten innom for å be om å bytte den laderen til pcen som klikker, og tror du ikke han måtte sende den inn! Og det tar 1-3 UKER!! Uten strøm?! Så nå må jeg tyne ut det lille jeg har, så det blir lite surfing og MSN her gitt, bare en daglig sjekk på tråden vår;)

Så hvis det skjer noe, så må du sende meg mld, for tenk om det tar ett døgn før jeg skjekker!! ;) Så da vet du det... Håper jeg får en i retur ganske kjapt. Kan jo ikke være uten nett i disse fødetider!! Fillern, for en timing;)

Kos deg mase i helga, kanskje den siste helga uten veslegutten?! :) Og jeg må si det frister veldig å ha bare 9 dager igjen altså, heldiggrisen:)

God helg snuppa, hilse gutta dine:)

Skrevet

Er egentlig ikke ved så veeeeldig godt mot altså, kjenner tålmodigheten blir satt på prøve her nå... Er så sur og grinete og lei og sliten, og humøret mitt svinger noe veldig. Men jeg må jo bare holde ut, enda en uke igjen... Det føles sikkert enda lengre fordi omtrent alle som var i den gjengen som hadde termin i november her nede har født allerede, så jeg føler meg litt som sistemann i mål... Og nå som jm har sagt at han sikkert kommer til å bli litt stor, er jeg engstelig for å måtte gå lenge over tiden. Du får telepatere litt med ham igjen, nå er vi i november;)

Så kjipt at du må være så lenge uten strøm på den krangle-pc'n din da....! Men jeg skal selvfølgelig sende deg sms når det skjer noe! Hvis det skjer noe, hehe....

Får ikke sove nå, så jeg tenkte jeg skulle skrive en lang handleliste, vi har jo blitt så flinke til å handle en gang i uka etter at vi kjøpte bil:) Veldig fornøyd med den, tror vi sparer en del!

Vi får snakkes senere da, vennen min, kjedelig at du blir borte fra msn framover, kommer til å savne deg.....! Men som sagt, sender deg en mld om det skulle skje saker og ting i hvertfall.

God helg! Kos dere på hytta:)

Skrevet

Hei vennen!!

Laderen blir ikke sendt på rep alikevel.. *kremt*

Vi kan jo ikke gå 3 uker uten nett, må jo betale regninger osv.. Har jo ingenting med at jeg blir desperat uten deg på MSN... (Hysj, ikke si det til noen, men... JOOO det er jo derfor;))

Så da skal M ordne den i kveld, og evt kjøpe ny hvis det ikke går. Han er ikke så gira på 3 uker uten pc han heller, tror jeg. Vi bruker denne til mer enn vi tenker over..

Har du sovet godt og slappet av i helga da? Ladet opp krefter til det forestående?? Telepaterer med lillegutten ofte vi, men vi bare koseprater. Så nå skal vi legge inn alvorsordet ja, KOM DEG UT!!! :)

Så får vi se om han gidder å høre på oss;)

Ang "sistemann" ut, husk at det ikke er noen av novemberdamene her oppe har født da!! Så du er ikke seint ute etter østlands standar ihvertfall:)

Fikk så koselige mld på hytta i helga, to vennepar av oss som er 7 og 8 uker på vei!! Det ene paret har prøvd leeenge, hatt SA/MA og utenfor livmoren.. Så unner virkelig dem dette, hormonella her gråt i strie strømmer da jeg fikk mld!! ;) Så jeg må krysse fingra litt for dem også, og håpe alt går bra denne gangen! Det andre paret hadde ikke planlagt og var litt i sjokk, men begynte å venne seg til tanken nå.

Ellers har vi slappet av og kost oss i helga, kan hende det blir lenge til neste hyttetur nå gitt. Nå kommer snøen, og da må skiene frem. Og stødig som jeg er, så skal jeg nok ikke utfordre sjebnen i år. Ikke med vesla i magen ihvertfall! Så neste hyttetur er til våren, men ei lita jente i vogna:) Sprøtt!!!

Ha en fin dag vennen!! God klem fra oss:)

Skrevet

Åååå! Hurra!!! Nå ble jeg glad, hadde sett for meg en trist tid fremover... Hihi, det er bra du prioriterer kvalitetstid på msn, blir helt rørt jeg!

I dag har jeg vært hos legen, prøvde egentlig å ringe og avbestille siden jeg var på sykehuset i går, føles litt bortkasta liksom.. Men ingen tok tlf der, så da måtte jeg bare dra da. Og så glemte jeg urinprøva hjemme, så jeg måtte ta en ny der, og da fant de selvfølgelig noe grums der, men jeg fikk jo ikke trøkka ut så mye på kommando da, så de sa det enten kunne være pga at det ikke var morgenurin, eller pga at det var så lite og at glasset ikke var helt rent. Men mer kunne de ikke si, så jeg skal egentlig komme tilbake med ny prøve i mårra tidlig. Men vet du hva? Det gidder jeg pokker ikke, vet at lillegutt har det bra, det sjekka vi jo grundig i går, så jeg driter i hele greia. Orker ikke å stå opp tidlig og dra inn til byen pga det. Har ikke fått ny legetime heller, hun regnet med at det hadde skjedd noe til neste uke sa hun, så det var ikke vits siden jeg skal til jm likevel da:)

Så da er det bare å vente da, snuppa! Venter og venter, kjenner på alle små ting som skjer i kroppen, har disse vonde kynnerne (eller jeg vet ikke hva det er..) hver natt, men det blir ikke mer. Utålmodig, jeg...? Det er bra du tar en alvorsprat med ham;)

Men du, kan vi ikke ta en msn-date i kveld da? Jippi, jippi, dagen min ble faktisk veldig mye bedre når jeg vet at du er der:) Stooooooor klem til både deg og lillesnuppa fra oss!

Skrevet

Oi, nå lurer jeg på om ting starter å skje her.... Har hatt tak i magen og ryggen siden klokka seks i dag tidlig, og hver gang jeg er på do kommer det en del gult slim, så det er nok slimproppen som er i ferd med å gå tror jeg...? Kan det være noe på gang tro? Disse takene er ganske vonde faktisk, men de er uregelmessige. Noen kommer rett etter hverandre, og så kan det ta 10 minutter eller så mellom hver. Litt vanskelig å si egentlig. Men dette er jo veldig spennende da.....!

Håper du kommer på msn i dag, så kan jeg få holdt deg oppdatert! Tenk om jeg snart får møte lillegutten da....!

Klem klem!

Skrevet

Ojojoj, så spennende!!! Jeg får laderen i kveld, og da kommer jeg på MSN ja!! :) Hvis du fortsatt er hjemme i kveld, kanskje du føder!! WOW!!

Godt du også følte at jeg proioriterte riktig, ladern er like bedriten om 1 mnd også, så det er ikke 1.pri nå:)

Jeg har nok oppgradert litt nå, 4 doturer i natt faktisk! Og hatt første anfall av "hulk-jeg-tør-ikke-føde-alikevell-snufs". Så da nærmer jeg meg jo.. Og M kom med gullkornet "Jamen du er jo skapt for dette". Da bestemte jeg meg for at vi skal på fødselskurs gitt! Og han bekreftet det en gang til da han sa at han hadde jo sett på jordmødrene og der sto bare pappaen bak og ikke gjorde noe. Men han kunne klippe navlestrengen da. Mistenker at han ikke har tenkt så mye på fødsel heller..;) JM neste uke, da blir det fødselsprat ja! Og jeg våjnet av at jeg sov på magen i dag tidlig! Haha, tror den har krympet jeg! Tenk det da, 31 uker på vei og sover på magen! Pussig...

Enig med deg ang urinprøva, du vet alt er bra! Da er det ikke noe å stresse med:) Men hvis du begynner å bli urolig ang det, så kan du levere da:)

Ha en fin dag, få igang noen ordentlige rier nå!!! Vi heier på dere!!:)

Skrevet

Jaaa, da gleder jeg meg til å prate live med deg i kveld:):):)

Prøver å ta tiden på disse takene mine nå, og de varer sånn ca 20 sek bare og kommer med 10-15 min mellomrom, så det tar nok sin tid... Men det må jo være noe på gang, kan ikke forstå noe annet??

Har vært ute og gått tur, håper det har noen effekt;)

Ok, vi snakkes i kveld da, vennen min!

Skrevet

Må løpe inn og sjekke her før dataen tømmer seg helt for strøm, men nå kommer snart laderen hjem!

Er jo utrolig spennende dette som skjer med deg nå!! Håper inderlig det er noe på gang ja, at det ikke dabber av eller noe...

Snakkes snart!!:)

Skrevet

Hei vennen!!

Hvordan har du det i dag? Fikk du deg en god nats søvn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...