Gå til innhold

når begynte barnet ditt å reise seg opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle var barnet ditt da han/hun begynte å reise seg opp etter bord o.l? hva er vanlig? og hvor lang tid tar det fra de begynner å reise seg opp til de går? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rebecca er åtte måneder og har akkurat begynt å reise seg opp etter bord, i senga osv =)

Skrevet

samme har med Live=) hun er snart 9 mnd

Skrevet

Reiste seg opp da han var 8 måneder og en uke.

Skrevet

Eldstemann var 11 mnd og mellomste 7 mnd (minste er bare 4,5 mnd). Det tok to mnd før eldstemann gikk og tre mnd før mellomste gikk etter de reiste seg opp første gang :-)

Skrevet

Min gutt reiste seg noen dager etter han var 6 mnd. Rundt 7 mnd startet han å gå langs bordkanten. Han er nå 8,5 mnd og går med støtte. Dette er uten oppfordring fra oss. heh måtte bare understreke det. Han brukte kjøkkenstolene våres og vandret rundt med, så vi kjøpte en gåvogn fra brio som han med et stoooort glis om munnen flyr rundt med hehe.

Så skal bli spennende å se når han slipper seg for de første skrittene.

Skrevet

Ho er no ni mnd og begynte vel og røyse seg da ho var 8 mnd. elste begynte og rundt 8 mnd og gikk når ho var 1 år, men gikk "småturer" mellom ting fra ho var ca 11 mnd.

Skrevet

Første gang han reiste seg opp var han 8 1/2 mnd. Nå, 1 mnd etter, går han langs sofaen og slikt, går hvis vi holder han i hendene, eller han går ved å dytte en barnestol foran seg :)

Skrevet

Min eldste reiste seg opp da han var littover 9mnd, gikk med støtte et par uker senere. Men gikk ikke uten støtte før han var ca 13 mnd.

Min yngste er 9 mnd, har gått med støtte siden 7 1/2 mnd, reiste seg opp noen dager etter 7 mnd...husker ikke helt, alt går så fort for tiden:-)

Skrevet

Rasmus begynte å reise seg for en uke siden rett over 7mnd, nå går han langs bordet, det går ikke veldig fort, men for et par dager siden greide han ikke å flytte beina så han blir bedre og bedre for hver dag. Travle tider, blir en del fall:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...