lykkeni=) Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er idag på dag 40 i syklusen og tanta har ennå ik vist seg... Typen min jobber i ukene 20 mil unna og er hjemme i helgene.. Så er da spørsmålet, skal jeg vente til helgen med å teste? Har ikke fortalt han noe ennå pga at vi har blitt skuffet så mange ganger før... Hva ville dere gjort? vente og teste ilag med typen? eller teste alene?
Mummimamma:-) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Testet alene, helt klart! Det er lenge til helgen...
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Så utrolig spennende!!! Det må du nesten avgjøre selv hva som er riktig for deg å gjøre... Men samtidig er det leeeenge til helgen...... Hadde jo vært morsomt tatt testen imorgen tidlig, reise til byen handle en body som ligger å venter på mannen din når han kommer hjem =) Hva er vel en bedre nyhet å få når man kommer hjem?
Piamin Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Når du ikke har sagt noe ennå synes jeg at du skal teste NÅ!!! Hvis den er negativ slipper du å skru opp forventningene mot helgen! Og hvis ikke kan du overraske han!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 er vel ikke noe bedre om du tar han med på testing og den er neg enn å si noe nå og du ikke er gravid...?? mange som vil teste sammen men det har jeg aldri brydd meg om. vil helst ikke gi han noe håp.
lykkeni=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for svar=) Nå fik jeg noe å gruble på=) Hørs jo moro ut å overaske han , hvis jeg er gravid da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå