Gå til innhold

Dette visste jeg virkelig ikke om EL! Shit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg jo litt stressa her! Les:

"Noen kjenner smerte nederst i magen eller ryggen rundt eggløsning. Dette kalles ”mittelsmerz” og betyr noe slikt som midtsmerte. Denne smerten skyldes faktisk ikke selve eggløsningen, men finner sted mellom 24 og 48 timer før eggløsningen ettersom det er forberedelse til løsningen som gir smerter, og ikke selve løsningen."

Fant det på babyverden.no! Jeg trodde jeg hadde eggløsning når det var vondt! Nå er det rett i seng, for jeg hadde el-smerter i går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det stenmmer ikke helt, så pust ut ;-)

Noen har smerter før, noen under, noen etter og noen både før, under og etter el. Vi er alle forskjellige. Selv får jeg smerter når kroppen slipper egget, ikke før. Det vet jeg fordi jeg temper.

Les heller www.pernille.info

Og husk, ikke alt som står på nettet er sant. Masse feiler her inne på bim sine artikler også...

Skrevet

Okei! Godt å vite! Jeg blei litt stressa og hoppa til køys med gubben :) Som han sier - "hurra for pp"! Kan jo ikke skade i alle fall, men nå som eggløsning er ferdig skal det bli litt godt å slippe å "prøve" hele tiden! Puste litt og lade opp :)

Tusen takk for svar! Jeg aner ikke hvor egget befinner seg når jeg får vondt for jeg verken temper eller tester. Men det er nesten alltid sånn at jeg får mensen på dag 15 etter eggløsning... Hvor tror du det er da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...