Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 hehe pleier å begynne i november jeg ;o) hva andre synes om det blåser jeg i=) gjør det nå hvis du vil! kjempekoselig da!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Tjihi, jeg også!! Har spisestuebordet mitt fullt av julepynt som jeg handla i går, og har IKKE lyst å sette det i kjelleren på vent, hehe... ;-) Men tror kanskje naboene og besøkende ville spekulert litt om de kom til ferdigpynta julehus nå i begynnelsa av november!! ;-) (Men på en annen side: Vi er jo gravide... Tjihi)
Chaiemae Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Begynn når du har lyst. Selv synes jeg rundt 1. desember passer bra.
mamman til karen elisabet. Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Å ja jeg har så lyst til å pynte til jul nå. Har fått julestemnig i kveld for nå er det hvit på baken og det snør og snør. Men må nok vente en månde til før samboeren min tar ned julepynten fra lofte.
Brummeline3barnsmor Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 jeg pynter hele leiligheten til jul den 1 desember
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jepp, 1.desember er fint, det er julemåneden =) Må ha noe å glede oss til =)
Smellt P. Tjukka Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg liker å vente til lillejulaften ;-) Med julemusikk i bakgrunnen ...
Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Til advent, første søndag i advent. Til jul, lille julaften. Liker å spare jula til da og åpne den med et smell til grevinnen og hovmesteren. Da spiser vi hjemmelaget brød og pålegg og præver div drikke for resten av jula.
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2007 eskene står her i sofaen :=)Klare ikke bestemme meg hehe:=)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Før startet vi alltid pyntingen av huset lillejulaften...men syns det blir så stressende,aldri ferdig før langt utpå natt ) så nå har jeg snudd den tradisjonen,& starter 1 desember! Da får vi jo nyte julen litt lengre også da ) det eneste vi venter med & pynte til lillejulaften nå er,juletreet )
mammamia<3 Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Vi pynter til advent, med lilla lys, duker, adventsstjerner etc 1.søndag i advent, julepyntinga 22 desember mens selve juletreet blir pyntet lillejulaften når ungene er lagt seg. Så når de står opp julaften er treet ferdig pyntete, nissen har vært der på natta med alle gavene under. Så setter de seg med godtestrømpene sine og koser seg med Julemorgen. Prøver desperat og holde fast på disse tradisjonene, likeså at det ikke er lov å drikke julebrus før 1.desember/1.søndag i advent (alt etter hva som kommer først)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 pynter til jul 1.desember men ikke julutreet før lille julaften da...hihi...
OhBaby! Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 skal ikke pynte noe trur eg. skal ha adventsstake og adventsstjerne og vår felles pakkekalender. men vi skla jo ikke være her i jul og nyttår (22des-2jan),så da orker jeg ikke pynte masse. så blir nok mandariner og pepperkaker på boks,og litt gløgg.
Mamsen&2Gull Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Kommer til å begynne å ta fram julepynten fredag den 30.november.. Henge opp julegardiner, adventsstjerner/adventsstaker og ta fram nissene.. Må jo ta fram mest muli da jula ikke er sååååå lang.. Juletreet tar vi på lillejulaften, å da ska gutt`n på 2 år få bli med å pynte.. Vil videreføre den tradisjonen jeg hadde hjemme..
Maria-B Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 jeg pynter litt og litt fra 1. søndag i advent, og juletreet tas inn senest 20. desember
snart_nr2 Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 Å, så godt å høre at flere er i julestemning allerede. MIn mann har imidlertid satt foten ned, og nekter og omgås nisser og rødelys før strengt tatt nødvendig. Jeg har 7 uker til termin og er 100% sykemeldt, så har litt tid å slå ihjel..Kanskje begynne på baksten? hehe..
Adriansmor med tulla Skrevet 31. oktober 2007 #22 Skrevet 31. oktober 2007 tar julevasken i slutten av november...spørs om jeg klarer den iår... åsså pynter jeg med duker og gardiner 1 des....juletre på lillejulafta=)
JonathanTheamamma Skrevet 31. oktober 2007 #23 Skrevet 31. oktober 2007 Begynner å pynte 1. desember, også går jeg og koser meg mens jeg setter frem ting i hele desember. Juletreet tas inn bittelille juleaften, noen ganger tilogmed 21., fordi vi som regel er borte både lille juleaften og juleaften. Gleeeeder meg til jul )
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 31. oktober 2007 #24 Skrevet 31. oktober 2007 gardiner, puter , duker, lys og slikt 1 desember. Nissene og treet pyntes på lillejulaften. Synes det er kozelig å bare får frem litt rødt i leiligheten æ så gardinene og putene gjør julestemning:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. oktober 2007 #25 Skrevet 31. oktober 2007 Det er det ingen fasit på,begyn når du føler det er rikitg for deg. Her i huset pynter vi til jul,lørdagen før første søndag i advent. Pyntet før på selve søndagen,men da gikk hele søndagen og det ble stress og derfor la vi om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå