Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Så lite at du måtte bryte deg inn i Litteraturens hus for å klistre opp bilder av deg selv, faktisk. Vi vet hvordan du ser ut. Man kan jo ikke stå opp om morran uten å se trynet ditt klistra ut over avisa, tv-skjermen eller bussen som kjører forbi. Men det er klart hvis det å være Norges mest profilerte person i månedsvis ikke er nok for deg, så er det vel bare å begynne å danse på bordene også.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 du er bare missunnelig for at det ikke er deg du... du som alltid ønser å være midtpunkt mener jeg!!!
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hvem var det som laget onsdagsbankebiffen sin av hjernen din, da?
Smånetta 14.mai Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde jeg vært misunnelig, hadde vel bare jeg også brutt meg inn i Litteraturens hus og klistret opp bilder av meg selv...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 bokklubben vil ha mæ skikkelig billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå