Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Og da tenker jeg på alle de som sutrer og klager over Yppert. Er det mulig. 1. De som mener han er en trussel for likestillingen... Hallo. Hvis det ikke skal mer til enn litt verbal humor for å ødelegge den, ville jeg ikke skrytt av den innsatsen som er gjort på det feltet. Da burde de fjernet seg fra sidene her og dannet: Det nye forbundet for likestilling(siden de andre har gjort en rævva jobb" 2. Pinglefitter, slingrefitter, surfitter, surtryner osv som han gleder seg over å bruke flittig, har jeg i den senere tid sett er mer som karaktertrekk å regne enn fornærmelser. Det man oppfører seg som, kan man godt bli kalt. 3. De føler seg heller ikke komfortable med å bruke pronomen i denne sammenheng. H**n går vel oftest igjen hos surtrerne. Jeg mener.......................hallo. Jeg sier jeg er kvinne, men ingen her vet om det egentlig stemmer. Allikevel er det ingen som bruker h*n om meg. Det får da være måte på vrangvilje og mangle på fantasi og lekelyst. 4. Ja hvor er lekelysten/ evnen til disse suringene? De gjentar ofte at dette er en side for småbarnsforeldre og at man skal oppføre seg deretter. Jeg synes synd på barna til disse sutrerne som har fasiten på all oppførsel her inne. For et begredelig og trist lyn på livet. De burde vært flyttet tilbake til landsbygda på 50 tallet hvor de kunne ha funnet flere snevre sjeler å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 herlig Sardinen:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ja men det er ER synd på de. Jeg synes vi burde tenne et lys for alle sursklier.......................måtte de finne tilbake til den gode kjernen i livet.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Det er synd på DEM. Hilsen skrivepolitiet.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Synes tvert i mot det er veldig bra at skrivefeilene presenteres allerede i overskriften. Da kan alle de sarte sjelene som ikke tåler en trykkfeil eller to skygge unna de innleggene. Hilsen ei som får forhøyet blodtrykk hver gang noen skriver "sakt" i stedet for "sagt" inne på DiB, noe som er circa en gang i minuttet.
Eat sardines and die Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Pokker.............vil det dra ned sluttkarakteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå