Gå til innhold

Er i grunn litt redd jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer andre mann.... Eller det vil si, sambo vurderer andre mann. Gutten vår er 16mnd nå. Følte det ikke slik tidligere, men jeg er rett og slett redd jeg... Redd for å føde.. "Redd" for å spy i 4 mnd denne gangen også.. Noe jeg vet slett ikke trenger å skje. Men baby har jeg lyst på.. men det drukner litt i skrekken. Føler jeg blir reddere og reddere for hver måned som går..

Noen andre som vurderer andre mann?? Eller er redde? Hva gjør dere? Hopper dere i det? Eller venter dere på bedre tider?

Prøver å finne argument..

Så tenker jeg; ok, jeg har 3 venninner som går gravide nå. Så da har jeg jo støtte hele veien?!? Økonomisk hadde vert veldig gynstig i og med at jeg tjener mest penger fra april-august..

Men jeg hadde egentlig ikke sett meg ut å bli gravid før til sommeren, så det kommer litt brått på. Men vet ikke helt om jeg skyver det fra meg fordi jeg er redd, eller fordi jeg ikke er klar enda.

Kan bare komme på ett argument for at jeg ikke vil være gravid før til sommeren, og det er fordi min beste venninne gifter seg i juni og jeg er forlover, dvs jeg skal holde utdrikningslaget hennes.. Det blir jo ikke så gøy å styre 20 fulle jenter rundt når du egentlig bare vil legge deg.. DÅRLIG argument, ja, jeg vet... Men jeg vil faktisk være med på den morroa! Går nærmest aldri på fest, og dette har jeg gledet meg til veldig lenge...

Men da må vi vente helt til juni før vi prøver.. sambo bare rynket på nesen.. Han skjønner godt at jeg er redd og alt det der, han sier han skal være der for meg og er helt fantastisk. Men jeg får litt dårlig samvittighet jeg.. Tenk om det var jeg som ville ha baby nå, og han ikke før sommeren.. Jeg hadde nok forhandlet meg frem til å møtes på midten tenker jeg... hihi

SÅ er det jo ikke sikkert vi kan bli gravide, hvem vet?? Eller at det tar veldig lang tid.. hmm...

Blir så forvirra av meg selv.

Er i grunn litt redd... Hva synes dere? Skal jeg hoppe i det? Håpe at jordmor hjelper meg gjennom dette? Og ha 3 venninner å dele permisjonen min med? Eller skal jeg vente? Tenk om jeg blir reddere jo lengre tiden går da?

Dette ble et langt å "kjasete" brev.. men takker for råd uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...