Gå til innhold

var innom en tur på skravle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble inspirert av flausetråden de har på gang der inne. noen av kranglerne som har driti skikkelig på draget noen gang? lyst å fortelle? ragna trenger en god latter..

forteller du din, så skal jeg fortelle min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kilte fast hælen på stillettskoen min i dørmatta på vei inn i kirken når jeg kom to minutter for sent til en begravelse en gang, jeg satt dønn fast og mamma måtte komme og hjelpe meg. Det var ganske flaut.

Jeg tabber meg egentlig ut ganske ofte altså, men det var den pinligste jeg kom på i farta.

Skrevet

Har for mange brølere, så jeg velger å holde kjeft:-)

Skrevet

Da jeg var (kanskje) 13 år, skulle naboen våre bort en helg, og jeg skulle mate katten deres. Når de kom hjem på søndag var katten kjempesulten, og den hadde gått løs på en utstoppet fugl. Jeg hadde helt glemt det, og katten hadde ikke fått noe mat hele helgen. Det var ikke noe morsomt, og jeg var kjempeflau!

Skrevet

Tja. Jeg kom ramlende inn gjennom dørene til aulaen til høgskolen jeg gikk på, høylydt skrattende.

At vi hadde to minutters stillhet for ett eller annet forferdelig trist hadde jeg helt glemt.....................pinlig.

Skrevet

næh, den der var da ikke flau ;D trenger noe saftigere enn det der før jeg forteller min desidert flaueste opplevelse ever.

en liten oppvarming;

var på vei inn i en rundkjøring (jeg var sjåfør) da jeg plutselig hadde en bil helt tett oppi meg, så tett at jeg måtte bråbremse. "jævla idiot, kom deg hjem og pugg rundkjøringsreglene" ropte jeg ut vinduet. mennesket i den andre bilen ristet bare på hodet. jeg kjørte videre og tenkte mitt om mennesker som kjører som noen rævhull i trafikken, helt til det lysnet og slo ned som ett lyn da det gikk opp for meg at utskjellingsobjektet kom fra venstre......djeeeezez. jeg har aldri bommet på kjøreregler i den grad før, og aner ikke hvilke tanker jeg satt i for å tenke så til de grader ulogisk. men idag er jeg er en reser på rundkjøringsregler..

Skrevet

hehehehehahahaha. så UTROLIG dumme dere er da!!!

glad jeg er perfekt. og alt jeg gjør er og blir perfekt.

Skrevet

Den siste av mange var en ob som datt ut av lomma mi på byferja, (som var stappfull) og ble liggenes og duve fram og tilbake over dørken. Overså den, inntil en snill gammel mann gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde mistet noe. Kremt. Egentlig ganske morsomt.

Skrevet

I Barcelona så jeg noen nydelige sko i et vindu selvfölgelig. Jeg tenkte egentlig ikke på at vinduet var tykt og buet, men durte bort og skulle vise samboer. Jeg dundra hodet rett i ruta så det smalt skikkelig. Aldri har jeg sett samboer flire så mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...