Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde jeg var 12 uker på vei, er 40 derfor skulle jeg ta en hormonprøve i dag, og en utvendig ul, da legen skulle sjekke var det ikke noe foster der, er i sjokk, tok vaginal også, men nei ikkenoe!!!!! skal til utskraping på fredag tilfelle det er en MA . DVS det er eneste forklaring, jeg er i fra meg jeg,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, lykke til med en evt utskrapning.

Skrevet

ånei! uff håper du får det til senere da, lyke lykke til!!!!

stoor klemm til deg!

Skrevet

Stakkar stakkar deg!! Jeg føler slik med deg! Jeg håper du klarer deg igjennom fredagen og at du har mange som støtter deg i denne forferdelige tiden... kanskje når du får det litt på avstand så kan du klare å forsøke igjen, er enda ikke forseint.

Mange gode tanker sendes din vei!

Skrevet

Så leit å høre. Og for et forferdelig sjokk det måtte være å få den beskjeden på ultralyd. Man forventer å se et sprellende foster, men så er det bare helt tomt. Jeg får vondt i magen når jeg hører det. Føler veldig med deg akkurat nå, og tenker på deg i dag.

Jeg er selv godt voksen og vet at alderen ikke akkurat jobber for oss når vi mister. Da jeg mistet, tenkte jeg at det kanskje var min siste sjanse. Men jeg ble gravid igjen, og denne gangen har det gått bra.

Tenker på deg og sender det tusen varme klemmer!

Skrevet

tusen takk for varme ord, dette er tredje gangen det skjer med meg, tror ikke jeg tør prøve igjen, det må være en grunn til at fosteret bare dør, skjønner ingenting jeg, tok jo alle tester, men det kan jo tenkes at hormontesten jeg tok vil avsløre noen " dårlige odds " kan tenkes det ligger noe latent hos meg, slik at det kan være en forklaring, har forøvrig en frisk kjekk datter på 13..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...