bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 han er snart 3 mnd. og nå i det siste har han begynt å plutselig sette i et hyl. som når han kvepper/blir redd. skjer minst en gang for dagen. det rare er at det ikke har skjedd noe som skulle gjort han redd. hva er det som skjer? har han vondt et sted?
Motti Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det er helt vanlig! De begynner å reagere mer på omgivelsene, både lyd og bevegelser, derfor skvetter de mer på den alderen. Men du hører sikkert forskjell på sånne hyl og et skrik som betyr "vondt"? Det siste kan jo være f.eks luft som går fort over.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 han starter med et hyl, og fortsetter og gråte helt hysterisk. som om han har vondt/er redd
Gjest Ut på tur Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Sånn er jenta vår også (10 uker) hun får trøst og så går det over. Hun skriker også i søvne. Da stryker jeg bare på henne. Ellers så løfter jeg henne opp og holder henne inntil meg så hun vet det er trygt
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 dette skjedde her også, holdt på litt til og fra helt til den første tanna dukket opp. Har skjedd noen ganger i ettertid også rett før det spretter frem en tann. Trøst og dentinox hjalp her i gården. Noen ganger hylte han til som om han skulle sett djevelen i hvitøyet....ikke helt gøy nei....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 ok, så da kan det hende at det er tenner på vei?
ifie Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Helsesøster nevnte noe om dette! De leker med stemmen sin også skvetter de og blir redde av lyden -og begynner å gråte
LINDA*** Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Det der husker jeg skjedde med knotten vår også! Skjedde to-tre ganger. Sov, og plutselig våknet han og var helt vill i blikket! Skreik helt sinnsykt intenst. Og så var det over igjen. Veit i grunn ikke hva det kom av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå