Hopp Karoline Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Tar dere folat? Hva med dere som har vært prøver lenge, er dere konsekvente med folat inntaket?
lille lol julibaby Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, folat er veldig viktig å ta både før svangerskapet og 3 måneder inn i det.
Jordbæret <3 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg fikk opplyst fra min gynekolog at dansk forskning hadde påvist sammenheng mellom å ta folat og hvor lett man ble gravid. Han anbefalte meg å ta dobbel dose folat i allefall fram til jeg testet positivt. Det gjorde jeg, og jeg ble gravid i 2. pp. Jeg fortsatte med den doble dosen i enda noen uker til (til uke7).
BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tar 0,4mg hver dag og jeg er 4+2 på vei:)
Eva76 Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg har prøvd snart to år og har hele tiden tatt vitamintabletter som også inneholder folat. Det siste året har jeg i tillegg tatt rene b-vitamintabletter. På begge disse produktene står det at de inneholder 100% av anbefalt dagsdose folat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå