Yummy*Mummy* Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har nettopp bestilt noe derfra, bekreftet at jeg ville betale med kort og alle opplysninger, (ikke blitt bedt om å legge in kortinfo) Men fikk ingen bekreftelse etter det, bare at jeg burde reegistrere meg. Lurer da på om bestillingen ble sendt? så betaler jeg med kort når jeg henter den? Ikke akkurat noen racer i å bestille på nett nei;)
Yummy*Mummy* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2007 dytter da jeg begynner å lure litt
Amonym i dag Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har du reg. deg med e-postadr? Isåfall kan du logge deg innllinger som er gjort. og se besti Uansett får du e-post med en gang bestillingen er gj.ført...
Amonym i dag Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Oops, litt hulter og bulter her.....Du får e-post så straks bestillingen er gj.ført
Yummy*Mummy* Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 jeg registrerte meg ikke før jeg la inn bestilling. og når jeg ser på mine ordre eller hav det nå var, så er det ingenting der...ikke fått no mail heller...
Nickeguri Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, du har nok ikke bestilt hvis du verken har oppgitt kortnummer eller har fått bekreftelse. Og ber de om at du skal betale med kort, så skal du gjøre det på nettet med en gang og ikke når du henter pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå