Gå til innhold

Hører jeg til her....??


Beate81

Anbefalte innlegg

Er snart en uke på overtid så begynner å lure veldig...

Ble gravid tidlig i år, men ble kraftig nedstemt av mor, far, de fleste venninner og ikke minst min samboer og kjæreste (som selv har to små fra før...) om å beholde det... De mente det var galskap av meg å vurdere å få en liten mens jeg enda studerer osv osv. Han vil vente et et-to år til sier han, og ble rett og slett sinna da jeg fortalte det. Han sier i ettertid at han fikk "panikk".... og ønsker at det kun skal være oss to en stund til.

Nå har vi jo store deler av tiden de to små jentene hans, som forøvrig bare er helt herlige, og det fungerer veldig fint.

Kvier meg til å ta testen...vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han hvis det skulle vise seg at jeg har blitt gravid på nytt....

Men orker heller ikke tanken på å ikke beholde "babyen min" hvis det skulle være tilfelle. Det tror jeg jeg ikke klarer å gjøre igjen.

Mange tanker nå....får vel bare gå å kjøpe den testen med en gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er gravid igjen,ta det som et lite skjebnetegn,kanskje det er meningen nå likevel? :) Jeg skjønner godt at du ikke vil igjennom samme som før i år igjen... Og det er vel ikke akkurat sundt så nærmt opp til hverandre? Bare en tanke. Gratulerer om du er i lykkelige omstendigheter, og håper mannen i ditt liv drar nytte av panikken han fikk forrige gang og har vendt seg til tanken for denne gang. Å bli sint er ingen løsning, for han var jo "litt" med på det,han også, Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...