Gå til innhold

Jæ...ehe....VELDIG lang mørk strek....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde streken bare skulle gå fra navelen og ned, min går nesten opp til mellom puppene. Kan det ha noe å si at jeg var veldig godt trent? Er bare uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var godt trent i første sv.sk.. Ingen strek i det hele tatt.. Nå er jeg bare en slappfisk, og har fått strek fra navlen og ned..

 

Så hos meg stemmer ikke den teorien i hvertfall.. Men.. undres om jeg får gutt denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva denne streken kommer av gutt/jente, hormoner osv...

Men jeg har aldri hatt denne streken. Ikke en skygge engang.

Forrige gang fikk jeg gutt, og venter gutt nå også.

vett at ingen i min familie har hatt det, så kanksje er det arvelig? I dont know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også strek hele veien og har hatt det i alle mine tre svangerskap. Har gått med gutter hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har oxo strek hele veien, og skal ha gutt,

Men søsteren min skulle oxo ha gutt og hadde ikke strek i det heletatt....

Rart det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i min familie har hatt denne tsreken, trodde den var en myte helt til den dukket opp på magen min ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde strek hele veien i mine to første svangerskap og jeg har født to jenter. Nå venter vi barn nr.3, men har foreløpig ikke fått noen strek, er 24+6 i dag. Vet ikke hvilket kjønn vi får denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, har en sønn på 9 år. Da jeg gikk gravid med han hadde jeg en strek fra navlen og ned (veldig tydelig). Denne gangen har jeg fått en strek helt opp..(like tydelig) skal ha gutt denne gangen også. Syntes det er merkelig jeg?!.. Jobber som treningsinstruktør og har alltid trent..vet ikke om det har noe med trening eller ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe med pigmenter å gjøre? Jeg blir aldri brun og har heller ikke fått strek (ennå) To venninner av meg fikk strek. De blir lett brune.

 

Bare en teori..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strek både over og under navlen, men det over sitter litt til venstre for navlen. Ser helt merkelig ut :) Jeg får normalt veldig fort farge, men i sommer klarte jeg ikke å få antydning til skille en gang, stikk i strid med det jeg har lest om graviditet og sol. Men som sagt, blir normalt fort brun så kanskje det er løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...