Sessa ruger igjen... Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Synger om alle dyrene hennes nemlig, men jeg husker ikke teksten. Kua mi, jeg takker deg All den melk du gir til meg ... ... Og er det noen som kan en sang om nesehorn? (og hva sier et nesehorn forresten??)
lille je Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Kua mi, jeg takker deg, deilig melk du gir til meg. Hver en morgen til mitt brød drikker melken din så søt. Må melde pass på neshorn:)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Kua mi jeg takker deg deilig melk du gir til meg hver en dag jeg til mitt brød drikker melka di så søt Nesehornet kan jeg dessverre ikke noe om...
Galskapens overhode Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 De synger denne før maten i bhg til vesla. Kua mi jeg takker deg deilig melk fu gir til meg Hver en dag jeg til mitt brød, drikker melken din så søt -Vær så god -sitt i ro -etterpå må alle på dohoho.. De tre siste er noe de ha diktet i bhg da..
Anna Nym :o) Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 http://www.pegebogen.dk/ Her finner du ut hva ett nesehorn sier.... Men kan ikke komme på noen sang. Kanskje i ett vers fra dyrene i Afrika?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå