Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Har dere noen erfaringer? Hvor stor burde babyen/barnet være før en tar en ferietur helt til California? Alt er sikkert mulig, men hva tror dere er "ideelt"?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg har ingen erfaring med dette ennå, men reiser hjem til Norge på juleferie om tre uker. Da med en liten gutt på 3,5 måned. Vi reiser da altså helt fra Oregon og til Norge, så det blir en lang reise. Tar ca 14,5 time fra flyet letter her og til vi lander i Oslo, skal også mellomlande en gang. Så jeg er veldig spent på hvordan det går å reise med den lille gutten vår, håper jo på at han sover masse på flyet. Det som er mest ideelt går vel kanskje ikke på alder, men mer på hvordan babyen er og hvordan matrutinene er. Alt blir jo mer stress når man sitter på et fly så mange timer, og da blir det veldig slitsomt hvis barnet konstant er urolig.
solaria Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Vår sønn er 1 år denne mnd, og vi skal ta han til min hjemby san francisco i julen. Han har ikke vært i Usa hos min familie før pga mye sykdom, bla luftveisinfeksjon, så ville ikke fly med han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå