Bellen^2 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 I en nyåpnet familiebarnhage 10 min gange fra der vi bor! De starter på mandag, men vi kommer nok til å ta en rolig tillvenning, mest for min del Vi får se hvordan vi legger opp tilvenningen i samarbeid med barnehagen, men nå kan Sebastian få lekt og kost seg sammen med andre barn og jeg kan få studert et par dager i uka før jeg er tilbake i full jobb. De dagene vi er hjemme sammen kan vi dra på playdates, babysang og DIB treff:) Jeg er ca 1000kg lettere!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 La meg bli den første til å si gratulerer!!! - Det var godt å se at all jobbingen din førte frem! Kos deg med knøttet den tiden du har igjen, og lykke til med tilvenningen av barnehageplassen!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Åh gratulerer så mye!!! :-) Skjønner at det er en enorm vekt og sikkert en liten klump i magen også som er borte nå. Jeg er litt usikker på hva en familiebarnehage er, og hvordan gikk du frem for å finne det? PS. Godt å høre at dere ikke ditcher playdatene med det første, vi trenger Sebastian der for å roe ned alle tuppene ;-)
Millapril Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer såå mye! Så deilig å endelig få plass og ha det klart! Blir sikkert moro for store Sebastian å få brynt seg litt på andre barn også (istedenfor bare igelkotter??). Ønsker dere lykke til!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer så masse. Kan tenke meg at en stor bør er løftet av dine skuldre akkurat nå. Her i gården er det litt problemer. For barnehagen i nabohuset har ikke fått godkjenning til å åpne en avdeling til. Så nå må vi nok begynne å se etter andre alternativer. Synd, men det løser seg vel på ett eller annet vis.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Åååå så utrolig deilig!! Du er jo vår alles læremester, du som må være først ute med alt og som da kan gi oss gode råd når vi kommer så langt :-) Hvordan fant du ut at den skulle starte? Begynner å se mørkt på det å skulle få barnehageplass her ja, så jeg har også begynt å vurdere familiebarnehage....får man kontantstøtte da? Hvor mye må du betale i mnd...osv osv osv :-) Har tuuuuusen spørsmål enda det jo er en liten stund til Camilla skal begynne i barnehagen. Gratulerer nok en gang!!!!!
Tussi og Maja Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Så utrolig bra! Gratulerer!! Og så fint at dere kan bruke god tid på tilvenningen. Utrolig deilig å ha det i boks!
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 GRATULERER! Så deilig at ting faller litt på plass for dere. Jeg skulle virkelig ønske at vi også hadde visst når vi fikk plass. Men det får vi ikke beskjed om før jan/feb. Så deilig at dere kan bruke litt tid på tilvennling. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå