månesol Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Skal ut å spise til helgen, på kinarestaurant til helgen. Tenkte gjerne bestille biff chop sue, masse rare ingredienser i kinamat, er det trygt med "kinamat"? Noen som vet, eller har erfaring med det?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Er vel ingen grunn til at du ikke skal spise kinesisk mat, er jo ikke så mye rart i da Så lenge kjøttet er gjennomstekt så skulle vel det ikke være noe annerledes enn annen mat.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har spist både kinesisk,indisk,italiensk osv under hele svangerskapet til nå.. Har aldri skjønt at det skulle være no problem...
månesol Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Tusen takk for svar alle sammen :-). Gleder meg masse til en deilig middag til helgen nå :-).
eggstokk Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde kinamat vært et problem så hadde det vel ikke vært så mange kinesere i verden....hi hi......Kos deg med kinamaten :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Er ingen fare med kinamat. Er jo masse gode grønnsaker i, og det er jo bare sunt. Chop sui er jo dessuten veldig magert, og ikke masse fett i. Jeg bruker å kjøpe den med kylling i - min favoritt
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Nå fikk jeg lyst på kinamat! :-) Det er så godt. Kos deg med kinamat du =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå