Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Eg har lyst å kjøpe sånn pysjamaspose til lisjejenta mi(sånn nattkjole med knyting nede). Eg var på Lindex og såg etter idag, då fann eg ein, men dama som jobba der sa at den berre fantas opp til str 62.Noken som veit om det fins større str andre plasser?Ev. på nett? Jenta mi setter fast føttene mellom knappane som er mellom beina på vanlige pysjer og våkner pga det..
Kondis som en murstein Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, jeg har kun funnet den i små størrelser jeg også... De er jo kjempekjekke og kjøpte et par stykker på Lindex da snuppa var mindre. Den finnes også i Lundmyr (svensk merke), men også kun i små str... Men ikke så vanskelig å lage selv da tror jeg ;o) Om man kan litt sånn vel og merke, ikke noe for meg men....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Vi brukte safe helt til hun var over to år. Kjøpte den på barneutstyrsbutikk i Trondheim og den var ganske dyr (synes jeg ihvertfall, tror det var 400-500 for den). Ellers har jeg sett de på jysk, lidl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå