Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og venter på el. Vet ikke noe om når den kommer lenger. Har tatt to tester allerede, er nå kommet til dag 8. Har hatt en veldig kort forrige syklus på 22 dager og tenkte derfor å starte tidlig med testingen. Foreløpig ikke noe utslag da. Tror nok det blir tidlig el denne pp. Har sannsynligvis ikke hatt el forrige pp. Det var noen av dere som sa at når man har korrtere syklus enn vanlig så kan det være for at man ikke har el. Jeg er så spent og forventningsfull denne pp. Det er nå i allefall positivt.

Nå er det bare å ta sats, 1. levering fra agnemannen kom i natt, men det er sannsynligvis for tidlig. Det er bare å satse på flere leveringer i løpet av uken. Det var vel mye greiere før? syklus på 28 dager, el på dag 24 el smerter og ingen tvil. Jaja, sånn er livet. Ut på tur i kveld med hundene, kanskje jeg kan bli motivert til å komme i bedre form slik at vekta går ned og jeg får en bedre sjanse til å bli gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Agne :)

Så godt å høre at du er ved godt mot!

Du vil nok bli belønnet for det en dag ;) Stå på!

Klem

Skrevet

Ville berre ønskje lykke til - og ikkje fortvil over korte syklusar. Mine duppa ned i 23-24, men var så plutseleg tilbake på 27 igjen. Så det kan tydelegvis variere begge vegar.

Fint å sjå du er ved godt mot - og eg er heilt samd i kommentaren din til den anonyme på ein annan tråd. Godt at nokon seier frå når det dukkar opp feigingar som ikkje tør stå for dritten sin.

Stå på, Agne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...