Junigull 08 + julispire Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 mener jeg har lest noe et std inne på BIM sidene at det er en fase av svangerskapet en ikke bør gå til tannlegen. Jeg skulle gjerne vært hos tannlegen i disse dage, og er i 1 tri. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Orkideen Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Min tannlege vil ikke gi meg noen form for behandling når jeg er gravid. Jeg har hatt tannverk og trenger rotfylling men dette måtte utsettes til mars fordi jeg er gravid. Hvis du ikke er plaget med ubehag eller smerter ville jeg unngått tannlegebesøk. Ta en telefon til tannlegen og diskuter det med ham eller henne. Noen tannleger vil behandle deg, andre ikke. Lykke til!
~Mita~ Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 2. trimester er den anbefalte tiden å gå til tannlegen.
jente og gutt Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var til tannlegen i uke 36, men han gjorde bare det aller nødvendigste.
Junigull 08 + julispire Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 takk for svar..! da skal jeg ringe tannlegen i morgen og spørre hva han ønsker å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå