Solskinnstrall Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Nå har jeg titta på gardiner snart overalt føles det som- Vi får ei jente i januar og driver å innreder rommet. Har ikke lyst på prinsesser eller noe veldig rosa.Men det ser ut som det er det som det er mest av. Hvor har det blitt av alle bamser/sauer/pusekatter o.l?? Jeg har titta på kid, princess, jysk og sgs- noen som har noe forslag??
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jysk har masse fint stoff med bamser osv på.. Men du må sy selv da
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=570503-3 dei er grønne
camosilla Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Så en fin liftgardin på Jysk som er lystett. Det er Ole Brumm motiv, og passer like godt til gutt og jente. Tenkte jeg skal kjøpe den.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Var på Åhlens i går, der hadde de masse fint stoff!! :-) Så om du bor i nærheten kan du jo sjekke ut den butikken! :-)
Smånetta 14.mai Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ikea. De har overraskende mye fint i metervare! Jeg hadde egentlig avskrevet metervare helt i dette landet. Det er jo nesten bare ferdig gardiner som Kid har bestemt hvordan skal se ut. Men svenskene (Ikea og Åhléns) har skjønt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå