Susi og prinsessa Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har fått et såkalt luksusproblem. Lillepia vil bare sove ute i vogna på dagen, det er jo ikke et veldig stort problem, men hun nekter og skriker som besatt hvis jeg forsøker å legge henne inne. Nå har vi prøvd i en og en halv time og til slutt måtte jeg bare gi opp og legge henne ut. Det som er bakdelen er jo at vi blir avhengige av å legge henne ute uansett hvor vi er, og det er jo ikke overalt det passer, dessuten blir det tidlig mørkt nå og da ser jeg ikke vogna så godt med tanke på katter etc. Det er jo også litt slitsomt å hele tiden følge med vogna.Noen tips til hva vi an gjøre for å snu trenden, hun er bare 3 mnd.
rødhette* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ang katteproblematikken, er det jo mye derfor man skal bruke insektnett på vognene
Susi og prinsessa Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er klar over det, men tror det eller ei så hadde en katt kommet seg inn under myggnettingen til naboungen i sommer, der hadde den lagt seg godt til rett over brystkassen/halsen til ungen, det gikk heldigvis bra, men etter det stoler jeg ikke på myggnettingen.. Hun hadde en emmaljungavogn med integrert myggnetting..
wirre;o) Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 du vet at det finnes egne kattenett? de er tykkere og stivere.. veldig kjekke! min lillewirre er maken til din. sove ute eller ingenting takk. stilte det samme spørsmålet for en tid tilbake her: trill henne inn etter hun har sovnet, lukk opp vinduer på full gap og la henne sove, var det noen som sa---
Susi og prinsessa Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 Takk for råd, får se om jeg får tak i kattenett..Ja får prøve det, e jo bedre at ho sov ute på dagen enn att ho bli overtrøtt og sutrete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå