enpå3ogenpå1 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan gikk det idag? Har tenkt på deg...
*1+1=2 små* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 HEI:) Tusen takk så kos!! Alt gikk bare bra, nurket hadde lurt oss alle og snudd seg i riktig posisjon! ELLERS kan det være at JM ble lurt trill rundt når jeg var der sist! Hodet er ganske langt nede i bekkenet også!! Slapp alt sammen og kan forvente en helt vanlgi fødsel! TUsen takk for alle tankene:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 det er så bra For en utrolig lettelse! Tror nok ikke jeg får samme beskjeden i morgen.....for her merkes sparkene fortsatt nederst i magen. Men men....ikke for sent enda
*1+1=2 små* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 jeg kjente spark ganske langt nede på siden men det var fordi ungen ligger med ryggen mot den ene siden og sparket/slo overalt ellers! Jeg er kjempe letta og så glad! Ønsker deg masse kjempe lykke til i morgen, snille var de jaffal uansett!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 tusen takk, tror de er snille her og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå