Dille og knærtn Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Gubben kom hjem med tre pakker med lidlbleier (sien) nå, hadde handla de fordi de var billige, 29kr pakka. Det jeg lurer på er om de er like bra som f.eks libero og pampers???
*Rutletutt* Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg syns de er veldig greie, like gode som Libero, men sitter ikke fullt så godt som Pampers.
Hilsen Aud Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 so far so good, men begynte å bruke de i dag da så har jo egentlig ingen erfaring enda. Synes den fukt-indikatoren var ganske snedig! Jeg og handla i dag fordi de var så billige. Blir 53 øre/stk, og det er ikke mange som matcer det!
Fisk77 Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Liker Lidl-bleiene veldig godt. Vi har brukt dem siden lillegutt var stor nok til å bruke str 3, dvs ca i fra 5-6 uker. Fukt-indikatoren er veldig bra siden det nå går flere dager mellom hver bæsjebleie. Nå er gutten 3,5mnd og vi bruker str 3 om dagen og har gått over til 4 om natten. Har vi ikke Lidl, bruker vi Libero. Men jeg synes ikke de passer så godt, blir fort trange over lårene. Kjempepluss for Lidl er også at de er så billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå