Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Takk for svar angående trening i svangerskapet! Ringte til legen da jeg så at det sto at man måtte konferere med lege både om man hadde hatt spontanabort tidligere og om man hadde jernmangel. Og jeg har hatt sa og har jernmangel. Fikk beskjed om å holde meg i ro :-( Så da blir det ikke trening før i desember engang :-( Og jeg som hadde kommet så godt igang da! Jaja, jeg fikk lov til å gå tur da i det minste :-)
Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ah ok, ja da vet vi det Bra du får gå tur i det minste, det er da litt trening det også! Når kunne du begynne å trene litt mer aktivt igjen da?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg skal til legen i starten av desember, vil da være i uke 10 så han skulle vurdere det da :-) Håper jeg får spinne igjen da! Er ikke så glad i å gå tur ute, så tenkte at det sikkert er lov å gå på tredemølla bare jeg ikke tar over 6km/t eller noe :-) Så da få jeg iallefall følelsen av å være på treninga ;-)
Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det er jo ikke så lenge til det da ihvertfall. Der jeg trener har jeg sett mange som er temmelig langt på vei som trener både spinn og step faktisk, helt imponerende noen av de. Jeg holdt meg til svømming sist, men skal prøve å fortsette med sykling neste gang jeg er gravid. Så lenge det kjennes ok, såklart
Dronningen! Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Beklager innblanding i tråden deres, men sykling er veldig bra for bekkenet under graviditet. Styrker og smører..... Jeg syklet til jobben til jeg gikk ut i permisjon, fikk ikke plass til magen men alt går med litt list:o)
Carnivale Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, men sist jeg var gravid hadde jeg så lav mage, og så syns bekkenet liksom gnurte så innmari nedi setet Kjentes ut som...eh...ja som om jeg rett og slett skulle få full åpning der jeg satt Litt slakk i hengslene kanskje. Haha.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, er klar over at sykling er bra :-) Men legen har sagt nei :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå