Gå til innhold

Noen lege-sekretærer eller lignende her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos legen idag testet jeg neg på grav test, men lab damen sa hun hadde sett en svak strek der, men maskinen bestemmer - og den sa IKKE GRAVID.. hun hadde ikke sett denne streken hos ikke.gravide..

har testet svakt positivt på CB hjemme 7 ganger siste tre ukene..

Noen som kan hjelpe meg? hva skal jeg tro? en strek er jo en strek..og 8 - HVA ER DET??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er flere av dere her;) men hvor er dere??;)

Skrevet

er ikke legesekretær, men var det blod eller urin de testet? spiller kanskje liten rolle.... noen har lavt hcg nivå selv om de er gravide :)

Skrevet

De testet med urinen.. tok blodprøve, men den får jeg ikke svar på før om en uke..

Skrevet

vet fra sist svangerskap at jeg ikke testet positivt før jeg var 7-8 ukerr på vei..og tror jheg kan være i uke 6 nå..

Skrevet

Vi har bare vanlige Hcg tester på legekontoret som viser + og -.

En strek er jo en strek spør du meg :) Men blodprøvene vil vel vise det endelige resultatet. Krysse fingrene for deg.

Var ikke til mye hjelp da men, he he..

Skrevet

joda;) takk for svar..på legekontoret jeg var på bruker de maskin, ogh den trenger visst en viss mengde hcg da for å slå ut GRAVID! mne når det kommer en svak strek der, så vil jeg jo også tro at det var en strek - som indikerer en graviditet! hun sa jo at hun ikke så dette til vanlig hos ikke gravide da..men klart - hun kan jo ikke si at jeg er gravid, når maskinen sier IKKE GRAVID..uansett hva hun tenkte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...