Hannahs-mor06 Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hos legen idag testet jeg neg på grav test, men lab damen sa hun hadde sett en svak strek der, men maskinen bestemmer - og den sa IKKE GRAVID.. hun hadde ikke sett denne streken hos ikke.gravide.. har testet svakt positivt på CB hjemme 7 ganger siste tre ukene.. Noen som kan hjelpe meg? hva skal jeg tro? en strek er jo en strek..og 8 - HVA ER DET??
Hannahs-mor06 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2007 vet det er flere av dere her;) men hvor er dere??
BettyBoob Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 er ikke legesekretær, men var det blod eller urin de testet? spiller kanskje liten rolle.... noen har lavt hcg nivå selv om de er gravide
Hannahs-mor06 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 De testet med urinen.. tok blodprøve, men den får jeg ikke svar på før om en uke..
Hannahs-mor06 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 vet fra sist svangerskap at jeg ikke testet positivt før jeg var 7-8 ukerr på vei..og tror jheg kan være i uke 6 nå..
Leola Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har bare vanlige Hcg tester på legekontoret som viser + og -. En strek er jo en strek spør du meg Men blodprøvene vil vel vise det endelige resultatet. Krysse fingrene for deg. Var ikke til mye hjelp da men, he he..
Hannahs-mor06 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 joda;) takk for svar..på legekontoret jeg var på bruker de maskin, ogh den trenger visst en viss mengde hcg da for å slå ut GRAVID! mne når det kommer en svak strek der, så vil jeg jo også tro at det var en strek - som indikerer en graviditet! hun sa jo at hun ikke så dette til vanlig hos ikke gravide da..men klart - hun kan jo ikke si at jeg er gravid, når maskinen sier IKKE GRAVID..uansett hva hun tenkte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå