Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har de siste 2 sykluser hatt 32 dager og 28 dager. Testet nå om jeg hadde eggløsning. Denne var negativ. Hvis jeg har sykluser på 28 dager så er 12 dagen idag (noe som ikke stemte)... men hvis jeg har sykluser på 32 dager vil ikke testdagen begynne før dag 16. Blir helt forvirret av min egen kropp jeg. Trodde jeg hadde sykluser på 28 dager. Kan det være ulike sykluser på grunn av høyre og venstre egg? Blødningdagene er også forskjellige. Burde jeg nå da ta en test hver dag for å finne min eggløsningsdag- og når bør jeg ha sex i forhold til positivt utslag. Blir veldig glad for hjelp ))
nr2-imagen:) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har samme problemet.. Veldig ulike sykluser. Fann aldri EL på testene. Fannt ut at det er mye bedre å ta temperaturen. Billig og sikker. Så nå finner jeg eggeløsningen min Testene slår ut positivt FØR du får EL. Så begynn å ha sex med en gang den viser positivt!!!
Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Du må teste over flere dager for å finne eggløsning. Det som står om testdag i vedlegget til testene, er den dagen det er anbefalt å begynne å teste. Du tester til du får positiv test. Da har du eggløsning 12-36 timer etter det. Jeg har hatt noen mnd med ustabile sykluser, og brukte eggløsningstester for å kartlegge syklus, nå har den stabilisert seg på 29 dager og jeg har eggløsning på dag 16-17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå