Gå til innhold

Hva er best i vogna av sånne bagger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hard eller myk? får inntrykk av at den mye er mye mindre, og den harde har større plass...

men at den mye kan være foret, så kansje varmere? men for de som får baby på vinteren, må det vel kansje være en fordel å ha en vogn med god plass i?

noen tips?råd? egne erfaringer?

litt nyskjerrig. butikkene sier så mye forskjellig!

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm vi har kjøpt en emmaljunga vogn smart duo heter den. bagen kan ikke tas ut. vi tenkte bare å ha en god dunpose inni, odenwalder eskimo heter den..tror nok det holder.

Skrevet

dette lurer jeg på å.hadde en gammel simo med hardbag til mine andre 2 men har denne gangen kjøpt en ny vogn da den andre måtte avgå ved døden med forige barn,og den nye vognen har softbag.lurer på om det blir fryktelig uvant

Skrevet

jeg kjøpte en carena sportsvogn til jenta da hun var rundt året, så nå har jeg bare kjøpt en simo hardbag som passer helt fint oppi, står ordentlig fast noe jehg var litt bekymret for, at det ikke var så stødig, men den drar ingen veier +et med hardbag er jo at da får du plass til voksi-pose el. inni, det kan du ikke med mykbag.

Skrevet

hvis man har sportsvogn må man ha bag av et eller annet slag til babyen, siden de kan være mer trekkfull. hvis det var ang voksi-pose du lurte, så trenger man ikke pose så lenge man har bag, men det er enklere. fødte i desember sist og hadde bare dyne og pute + pledd nedi bagen, og det gikk helt fint det og. kjøpte voksiposen da hun va rundt 8-mnd, fordi den er så praktisk. har brukt den helt til nå når nr to skal overta den, hun blir snart tre.

Skrevet

jeg mente om man trengte hard bag/mykbag..vi skal ha duo vaogn..trenger ikke det da kanskje?

Skrevet

Med hardbag kan du frakte en sovende baby fra vogn og inn uten å vekke barnet, vet ik hvor lett d er m softbag... Men ble selv anbefalt å kjøpe hardbag, kjøpte en simo kombi...

Skrevet

De er sikkert like gode å varme som en hard bag. Babyen har jo godt med klär, pluss at saueskinn og ordentlige vinter dyner, og kanskje et deilig ull pledd varmer godt. Er aldri så kaldt nede i vognen som utenfor.

En myk bag er lettere å bäre. Spebarn sover som regel godt når de först sover, så vokner nok ikke av å bli flyttet på selv om baggen er myk. Hadde myk bag til förste, kjempefornöyd. Skal ha det denne gangen også. Venter nr. 2 i januar.

Skrevet

Tror det egentlig er bare spørsmål om smak og behage. Alle finner en god løsning på det uansett, bare prøve seg frem!

Skrevet

Hvis man har kjøpt DUO vogn trenger man ikke tenke på det med bag, da følger det jo med en dypvognsdel, altså hardbag og en sportsvogn del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...