Gå til innhold

Hvor kjapt etter befruktning viser testen positivt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det litt forskjellig ifht hvor rask HCG stigning man har, men de tidligste tester vel positivt noen dager før ventet menstruasjon tror jeg. Vet ikke om noen er positive så tidlig som en uke før, mens andre ikke før dager etter ventet mens.

Er ikke helt sikker jeg, så noen andre?

Skrevet

i følge ultralyden må jeg ha testet positivt 5 dager etter befrukting

Skrevet

individuelt tror jeg. jeg testet positivt 10dager etter 1.positive el-test. altså 4dager før ikm.

og til deg over.. da jeg var på ul satte gyn meg tilbake 4dager, fra 19+4 til 19+0. jeg snakket med legen om dette fordi jeg visste jeg når jeg hadde el og at det var umulig å teste positivt da jeg gjorde vis jeg bare var 19 uker. da sa legen at ul ikke nødvendigvis viser hvor langt man er på vei eller når man blei gravid. (med mindre det er 3-4 uker forskjell fra din egen termin til den ul har satt da) ul tar utgangspunkt i hvor stor babyen er på det tidspunktet og regner seg fram til når babyen skal komme. men de bruker jo ukebetegnelse i svangerskapet og da må de sette oss tilbake i uker også for å komme opp i opp med svangerskapslengden på 40uker.

Skrevet

jeg hadde ikke kommet i syklus da jeg ble gravid, bare en mens siden forrige fødsel. jeg testet meg 46 dager etter den mensen startet og da var jeg hvertfall gravid. om jeg da hadde hatt syklus ville termin blitt 29. januar,

men på ultralyd satte de termin til 24. februar.

blir keisersnitt 14. februar da sikkert.

og man har ikke mye man skulle sagt når man er på ultralyd selv,

de sier at slik er det og ferdig med det

Skrevet

Ganske rart med meg da... Jeg var en mnd på vei og testen viste negativt. Men to uker etter det ble den positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...