tosmåmedsukkerpå Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har evig dårlig samvittighet ovenfor vår førstefødte, helt siden jeg ble gravid med nr to. Har vært sliten og manglet overskudd til å være den mammaen jeg egentlig vil være. Hadde planer om å hente ham tidligere i bhg nå som jeg er i permisjon, men det blir som regel fire likevel,,, Nå håper jeg bare energinivået stiger når babyen kommer, men jeg frykter at det blir verre... Hva er deres erfaringer?
saray Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 må innrømme det blir mer et skippertak iblandt.som eks at vi tar han med alene en dag iblandt som en av oss er alene kun med det ene barnet for eksempel på kino.da får bare det barnet oppmerksomhet en stund.venter nummer 3 og lurer fryktelig på hvordan vi skal ordne ENDA en liten krevende gutt.men det ordner seg nok.men alle barn trenger litt tid alene med ene eller begge foreldrene iblandt.
tosmåmedsukkerpå Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Det er vel en overgang for foreldrene også, vi er jo vant til å kunne følge opp førstemann på alle tenkelige vis og sånn kan man jo ikke fortsette når det kommer flere barn. Må fokusere på det positive i situasjonen også, de får jo mye mer moro med søsknene etterhvert.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 vil anbefale deg å begynne å trene etter fødselen hvertfall..det gir mere energi og overskudd. spis sunt osv..tror det hjelper veldig =) det skal iallefall jeg gjøre..du gir han jo den største gaven- et søsken! ikke ha dårlig samvittighet..du gjør det beste du kan..er selv i uke 31 og det er ikke lett nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå