Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hei Skal på en ganske høylytt rockekonsert de nærmeste dagene, og lurer litt på om dette kanskje ikke er helt smart? Er 14 uker på vei, men har ikke tenkt å "menge" meg veldig foran scenen og hoppe rundt Noen sier at høy lyd og vibrasjoner kan stresse fosteret, men i uke 14 så er vel ikke hørsel osv inntakt, så jeg ble litt usikker... Burde jeg la være å gå likevel?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Barnet har ikke begynt å høre i uke 14, men det vil nok kunne kjenne vibrasjonene. Så lenge du unngår å hoppe rundt, så går det nok bra. Kos deg på konserten!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var på flere konserter i forrige svangerskap. Null problem, bare hold deg litt i bakgrunnen så ingen hopper på deg eller skumper borti magen. Nå er det jo ikke så røykfylt på sånne steder lenger heller. Enjoy!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har ikke noe sikkert svar. Men da favorittbandet hadde konsert i Oslo forrige uke bare MÅTTE jeg gå! Tok sjansen på at det gikk bra. Var da i uke 14/15 ca. Lyden var høy, men satser på at det ikke er skadelig. Jeg stod utenfor den verste mølja, og hadde en knallbra konsertopplevelse! Håper du går på konserten og koser deg!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Gå på kosert du! Med nr 1 var jeg på scenen og sang selv, rimelig høy lyd, helt til rett før. Han er veldig glad i musikk, men ellers helt frisk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå