Gå til innhold

Hei alle sammen! ny her inne jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 35 som venter mitt første barn i mai.

Ul i går viste en friske krabat..har mistet 3 ganger tidligere..så lettelsen var stor:) 12+4 uker på vei.

Ser gjerne ut som jeg blir alenemamma og sliter noe med det..men håper han bare trenger litt tid til å tenke.

Virker veldig kjekt inne på disse sidene..ser fram til å bli kjent med mange:) klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vårina :)

Velkommen inn hit til oss :) Håper du får en strålende tid her inne! Denne gangen går alt bra :)

Håper det løser seg mellom dere :)

Klem klem

Skrevet

Hei og velkommen inn hit. Er godt å passere den "magiske" grensen når risikoen for abort synker drastisk.

Jeg var også på ul i uke 12 og fikk se en skikkelig aktiv krabat som virka frisk og fin.

Nå er jeg 19+3.

Håper ting ordner seg mellom deg og barnefaren. Kan være en påkjenning og et sjokk å få vite at man skal bli forelder. Min venninnes samboer ble helt atal bare av at hun slutta med p-pillen. Enda han var med på å bestemme at nå var tida inne. Han frika helt ut og det endte med brudd. De flytta fra hverandre, solgte huset og delte alt som var å dele. Og hun begynte på pilla igjen.

Men, så ble det til at de snakka en del sammen. De snakka mer enn de hadde gjort på lenge og nå har de kjøpt hus sammen igjen og skal ha baby. Nå har de det bedre enn noen sinne og det lyser av dem begge. Så det kan gå sånn også.

Uansett får du ha lykke til. Og kos deg med babyen.

Skrevet

Så koselige tilbakemeldinger:) Håper også at alt ordne seg mellom oss to..han har barn fra før og vet han syns det er mye ansvar.

Samtidig som han er veldig glad og flink med barn.

Tiden vil vise..akkurat nå tenke jeg at han skal få " fred" å tenke over ting..så gjerne alt ordne seg til det beste:)

Masse lykke til dere andre også med svangerskapet:)

Skrevet

Hei og velkommen hit! Deilig å være ferdig med 1.trimester?

Gratulerer iallfall! Jeg er en av de som snart går videre.. :(

Er 26+0 i dag..

Jeg håper også det ordner seg mellom deg og mannen altså..

Men det å bli aleine,er vel langt ifra det værste som kan skje! Kanskje du finner noen her inne som er like langt som deg som du kan støtte deg til. Vi er jo her for hverandre.

Uansett hva som skjer,så ordner det seg..

Velkommen skal du være iallfall,håper du vil kose deg masse! :)

Skrevet

Tusen Takk:) ja det er utrolig godt å være ferdig med 1.trimester.

Hadde blødninger i uke 6 og 7...fikk ul i uke 7 der jeg så at hjerte slo.

Fikk tidlig henvisning til ul i uke 12 pga mine tidligere spontanaborter.

Legen mente det var viktig å se etter eventuelle misdannelser.

Måtte felle noen tårer når legen i går sa at denne aktive krabaten er der ingenting i veien med:) FANTASTISKE følelse:)

Babyen er det viktigste...vil ikke barnefaren vite av oss er det hans tap.

Jeg skal bli en gode mamma og grier godt å ta meg av den lille selv:)

Ja det hadde vært kjekt å bli kjent med andre som er rundt like langt på vei som meg..godt å ha noen å dele tanker og erfaringer med.

Masse lykke til ..til deg også:) klem

Skrevet

Velkommen hit :) Så gøy me en gutt da.

Håper det ordner seg med deg, og pappan. Ikke gøy å være alene (vet av erfaring - ble alene med min første) men det går nok bra det også skal du se ;o)

Lykke til videre i svangerskapet (",)

Skrevet

Gratulerer med den lille! alt kommer sikkert til å ordne seg:)

Pleier å gjøre det for snille jenter vettu..hehe

Skrevet

Hei

Jeg har termin 5 mai så da er vi nesten like langt på vei. Jeg har ei jente fra før på 2,5 år. Har også vært på UL da jeg var 12+3 og det var veldig godt å se at alt sto bra til der inne. Håper vi sees her inne : )

Masse lykke til, dette går nok bra skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...