Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så er jeg SÅ lei av å vente!!! Har egentlig bare lyst til å hive de p-pillene ut av vinduet! Tror nok jeg må få samboeren min med på å prøve på etterjulsvinteren. Det er så leeeenge til april... Får ta det opp etter at vi har flyttet i slutten av november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

right behind you...

April er en hel evighet til! Fem måneder har aldri vært så langt unna som nå.. Jeg prøver så godt jeg kan og fokusere på jula og julegaver.. det er IKKE lett! har tusen tanker i hodet som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av!

jeg er klar NÅ!

men sambo rikker ikke på avgjørelsen..

blæh...

Skrevet

I og med at samboer trodde vi skulle begynne å prøve i januar, fordi vi ble enige om at jeg skulle begynne på folat da, tror jeg kanskje jeg skal klare å få overtalt ham til å begynne i februar, hvis ting roer seg fort og greit etter flytting og bytte av jobb. ;)

Jeg har også altfor mange tanker i hodet... og bruker altfor mye tid her inne + på diverse utenlandske sider. Det blir litt information overload. Jeg trenger jo liksom ikke begynne å planlegge fødsel og alt sånt nå!!! Tror nok jeg må slappe litt av, og i alle fall forsøksmessig fokusere litt på andre ting også... Men det er ikke så lett. Jeg vil jo så gjerne bli gravid! Og så blir jeg så nervøs for om det ikke skulle gå, og at vi ikke kan bli gravide. Derfor vil jeg bare begynne å prøve med en gang! :D

Skrevet

Hmmmm, i dag kjøpte jeg faktisk folat... Det føltes litt rart å diskutere det med farmasøyten. Jeg skulle hente ut noen andre greier likevel, og da tenkte jeg, what the hell...

Men jeg skal fremdeles ikke begynne å ta dem før i januar, altså! ;)

Har en litt merkelig følelse i magen nå!!!

Og vet ikke helt om jeg tør si det til samboer... Nå kjøpte jeg riktignok p-piller OG folat i dag, da, så han har ikke så mye å bekymre seg over foreløbig! ROFL Ganske rar combo, det der! P-piller og folat... Hehe

Skrevet

Endte opp med å fortelle sambo at jeg har kjøpt folat, og han svarte bare: "Du kan jo bare begynne med en gang?" Er det rart jeg elsker ham? :)

Yeye, så i morgen begynner jeg på folat... Hehe.

Skrevet

åååhhh... så gøy! begynne på folat nå! skal dere kankje prøve på nyåret da!?? det hadde jo vært helmaks!

Skrevet

Ja, ikke sant? :D Er utrolig glad nå! Jeg vet ikke akkurat når vi skal begynne å prøve... Men han er jo fullstendig klar over at det i utgangspunktet er anbefalt ca 1 måned med folat før befruktning i og med at han har det yrket han har, så kanskjekanskjekanskje... Rundt jul/nyttår? Får se. :) Men jeg tror nok det blir før april, i alle fall! :D

Skrevet

aaahh... så misunnelig jeg ble nå! du må holde meg oppdatert da! satser på en fulltreffer i julekosen da! ;)

Skrevet

Hehe, det spørs om det blir så mye julekos, for vi skal tilbringe julehelga hjemme hos hans foreldre, der hele familien sover på kanskje 25 kvadrat, med *veldig* tynne vegger mellom! I enkeltseng, evt med madrass på gulvet (for syns skyld, som sambo sier). Ser for meg at det kan bli problematisk å lage barn under slike forhold! Hehe. Men vi får se senere i jula, kanskje... Får se hva jeg får med denne typen min med på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...