Gå til innhold

Hva synes dere om gynekologer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne er jo så jævla trangsynte at de tror atalle de som er gynekologer er helt sikkert bare jævlig sexfiksert, og liker å ta på dåsa til alle damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver sin smak. Jeg ville ikke vært det, men det gjelder så mange yrker. Tror ikke dåsefiksering er hovedårsak til at man blir gynekolog, nei, akkurat som jeg ikke tror at de som forsker på saueavl er spesielt mye heftigere søyeskjendere enn andre.

Skrevet

Ja, æsj. Det er bare de som ikke får seg noe som blir det ass...Fy fader. De kom sikkert ikke inn på kirurgstudiet vettu... ;P

Skrevet

Eller jo forestem hun tidlig UL dama var kanskje gyn. I så fall syns jeg de er gansk bitchy!

Skrevet

hva jeg mener om gynekologer ?

hm...at de mannlige er hardhente..

Skrevet

Jeg har bare møtt en, på tidlig ul, og han var KJEKK!!!!

Skrevet

Jepp og jeg ble tatovør fordi jeg liker å pine folk hihi, husk det er vi som stiller lengden på nålene he he og hvor mye strøm maskinen skal kjøres på he he.......

"brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Skrevet

Heldig du da Simsala, jeg fikk en østblokkdame med bart som snakket særs dårlig nors og sa "Vi ikke regne deg som gravid før do er over 12 uker på vei!" "Din embryo lever, man kanskje ikke neste gang, ja?"

Skrevet

Det jeg tenker er at en mannlig gynekolog er som en bilmekaniker som aldri har eid en bil.

Skrevet

kjekt å ha når man trenger en slik undersøkelse. greit det finnes fagfolk der å.

Skrevet

MalinaRompompeiden var god fy fader å jeg lo nå..

Skrevet

Men det er noe feil her. Jeg mener ...................en mann som bestemmer seg for å spesialisere seg på kvinners underliv?????? Det må være noe uggent her. Menn er da sjeldent interessert i å finne ut hvordan ting er satt sammen der nede. De er stort sett lettet bare de finner klitoris.

Men nå har jeg vært borti fiklere av rang...........der hvor man skal ha sex og plutselig får følelsen av å være hos gynekologen..................he he..........ikke bra. Kanskje er hadde de tenkt å utdanne seg, men kom aldri så langt.

Skrevet

fy faen for en jobb tenker jeg...greit nok med damene som har behov for prevensjon, eller skal på vanlig sv.skapskontroll e.l. men i hovedsak er det jo syke høner som ligger til skrevs på stolen.....uuuuuuuuuusj.

Skrevet

Synes at mange svarer særdeles dumt her.

Gynekologer er spesialister på lik linje med øyeleger, lungeleger etc. Jeg er glad for at folk vil bli gynekologer slik at de kan redde meg neste gang jeg må ha akutt ks! Tenker dere på at fødselsleger er GYNEKOLOGER av yrke. Fatter ikke at folk kan assosiere gynekologer med sexfixering? Det er sikkert jævlig mange gastro-spesialister som blir tent av å se tarmen til folk. For den ender jo i RUMPA liksom. Fy fader, hvor dumme folk kan bli egentlig!

Jeg kan på INGEN MÅTE se ned på gynekologer.

Skrevet

Du trenger en tur til gynekologen din, eventuelt en proktolog, alt ettersom hvilket hull du har forlagt din humoristiske sans i. Lukk øya og tenk på Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...