*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hva gir dere? Jeg har kjøpt inn 4 pakker med dumle slikkepinner, synes de er så greie å dele ut og så koster det ikke mer enn 13,- for en pakke med 10 stk i, hehe!! ;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Har kjøpt en masse pakker med snop på Europris, alt er innpakket. Kostet ca. 10 kr pakken og jeg har helt alt i en skål. - plastfrukter med bruspulver - slikkepinner - dropser - to dropser på grønn pinne som ser ut som kirsebær - sukkertøystenger - "leppestifter" Kjøpte kanskje fir 150-200 kr og det ble masse masse. I tillegg er det viktig at snopet ikke frister meg særlig så det blir jafset og slafset på i dagesvis etterpå. Det som blir igjen (regner med det blir en del) sparer jeg til julebukktida.
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har kjøpt inn masse!! Klubber, innpakkede drops, sjokoladekuler, div fruktkarameller....tja...det var vel alt. I morgen blir det halloween fest her hjemme, gleder meg. )
Lillesnuppis Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Var i sverige i helga å benytta da andledningen med å kjøpe inn masse kjærligheter på pinne. ( di har alle regnbuens farger) det som blir igjen slikker jeg i meg selv :-)
Fire småtroll Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Kjøpt poser/pakker med melkesjokolader i halloween-papir på Nille jeg.. Bare så synd at den ene typen, noen kuler med skjelett-sølvpapir var så sinnsykt gode, med sånn melkekrem inni. Spørs om de varer helt til i mårra kveld gitt ;-) De smakte som en mellomting mellom kinder-egg og de påske-eggene i lilla kartong fra freia....
Hera Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Her skal lillegutt ha Halloween party;0) Er ikke så mange som kommer på døra her, så da har vi kjøpt inn litt sånn at hvis naboene her ikke har noe, så vil dem ikke gå tomhendt hjem! De er bare 6,5 år, så er veldig viktig at dem får godteri i bøttene sine;0) Men har handlet inn såpass mye at hvis vi får besøk av noen, så har vi rikelig til dem og;0)
klg,2 boys now:) Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 jeg å kjøpte inn dumle kjærligheter ett år.trudde jeg hadde kjøpt mye,men fant ut at jeg hadde delst ut nesten 70 kjærligheter den kvelden.så i fjor kjøpte jeg fruktkaramelle,mye billigere å mange flere i posen..delte ut nesten 2 kg med det å da.mange unger som går her.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2007 Å fy fader de hørtes gode ut, hehe... *siklesikle*
BettyBoob Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 holder meg utenfor hjemmet imorgen kveld jeg altså...blir en tur på restaurant siden pappa har bursdag imorgen - så slipper jeg det godtemaset! hva skjedde med å gå julebukk, synge sanger og få rosiner og clementiner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå