Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Skrev et innlegg tidligere her i dag om at faren min ble sendt i ambulanse på sykehuset pga smerter i brystet og pustevansker. Men, de på legesenteret trodde ikke det var hjertet, men "noe" i spiserøret. Og selvsagt måtte jeg google spiserørskreft... ikke gode prognoser... Vet jo ikke om det er det, men han har hatt plager i to mnd. Nå er jeg skikkelig redd, og ser for meg at dette ikke går bra :-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 DEt høres ikke noe kjekt ut. Men du får krysse fingrene for at det går bra. Sender deg en klem uansett..
Mille** Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Huff, nei det gjorde deg neppe noe godt å lese om sånt! Prøv å la være å tenke det verste, selv om jeg skjønnner det et vanskelig. Du har herved google forbud inntil videre!! ;o) Klemmer og gode tanker
*Rutletutt* Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Uffda - selv om det sikkert ikke hjelper noe, så sender jeg deg en god klem
pøber´n & je Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Det kan like godt være betennelse i spiserøret. Mamma hadde det og hadde de samme symptomene.
Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 Huff, nei jeg tror ikke jeg kan google mer... men, han fikk morfin da han kom på sykehuset. Var det så vondt for mammaen din også? Hadde hun det lenge?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 siden du nevner spiserørskreft kan jeg si at min onkel hadde det, og han er helt frisk i dag!!! han har vært kreftfri i 2 år nå skjønner at du er redd, men ikke google mer nå, vent til du vet noe mer så du ikke skremmer deg selv mere.. håper det går bra med pappaen din!
Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2007 Huff, jeg bare leste at det var veldig dårlige prognoser for denne typen kreft... ikke mange som overlever. Men, kjempefint for onkelen din da :-) Jeg sitter med en sånn klump i magen...
pøber´n & je Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Hun fikk ikke morfin, men det var vondt ja.
Honningmelon Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2007 Han hadde liksom smerter i brystet, og fikk ikke puste. Har hatt smerter til og fra et par mnd + at han har vært mye kvalm. Men, i dag ble det skikkelig ille tydeligvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå