Gå til innhold

Ny her

PROVOSERT!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er prøvere. Har gått uten p-piller i snart 1 år, men det tok vel ca 6 mnd for meg før den var ordentlig ute av kroppen. Så vi har vel vært prøvere i snart 6 mnd, da :) Men det har ikke alltid passet seg sånn at vi har hatt sex rundt eggløsning. Så vi har vel egentlig prøvd bare i 2 mnd.

Men nå har jeg ikke fått mensen. Jeg skulle hatt den på fredag, og jeg er veldig stabil på når jeg får det. Enten rundt kl 12 fredag, eller natt til lørdag. Men nå er det altså tirsdag. Men jeg har testet meg et par ganger, og det har vært negativt hver gang (har vel og merke testet på kvelden, da).

Leste i et annet innlegg at det for noen kunne ta flere dager før en fikk utslag på en test. Så jeg håper på det nå da. Men jeg tenkte at nå var tiden inne for å skrive litt her inne også :) Har lest litt innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit til oss!

Ville bare si at når jeg var gravid (en,liten periode på 6uker) så testet jeg positivt med morgenurin og negativt med med ettermiddagsurin to dager etterpå for så å teste positivt igjen med morgenurin dagen etterpå. Så det er jo håp for deg!Ville tatt en morgen test jeg.

håper du får et kort opphold her inne da og flytter videre til 1.tri.

håper du er gravid da!

:)

Skrevet

Tar det 6 måneder før p pillene er ute av kroppen sier du?????

Skrevet

Ja, for enkelte merker for enkelte mennesker. Det er veldig individuelt. Men jeg merket det på kroppen når den var klar for å bli med barn.

Men det har altså ikke blitt noen ennå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...