:Kiki Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Synes magen min plutselig er blitt så stor. Nesten så jeg begynner tro det er flere der inne.. Mamma kunne ikke skjønne at jeg ikke er lenger på vei.. Så lurer på om dere har noen bilder jeg kan se?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har ikke bilder, men synes ikke du hadde så stor mage til å være 17 uker på vei, jeg har faktisk større og er kun 13 uker på vei, men venter nr. 2 da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har ca. samme kul på magen, får ihvertfall det utover dagen (størst på kveldstid). Og er nøyaktig 17 uker i morgen.
:Kiki Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Okei, da er jeg nok ikke så stor likevel da Bare vokst mye siste tiden sikkert. hehe. Ble litt satt ut nar alle kommenterte hvor stor jeg er blitt.. Er førstegangs så vet jo ikke helt hva som er vanlig
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Har en følelese av at alle kommenterer magene våre. "oi så stor den er, må jo være 2 der inne osv, spes foreldre & besteforeldre generasjonen. Tror nok ikke de husker hvor stor man blir når man går gravid. Blir litt lei av det for å si det mildt, ingen som har sagt det til meg ennå, men forrige gang fikk jeg bestandig kommentarer fra eldre mennesker, og da lå jeg under normalen på skjemaet samt at jeg ikke hadde lagt på meg så mye. Lurer litt på hvorfor de skal kommentere alltid, det er liksom lov til å klappe, kjenne, komentere oss gravide. Synes ikke noe om dette at vi skal være allemanns eie når vi går gravide. Er det bare meg, eller er det flere som synes dette er litt snodig ??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Det er litt merkelig å se...jeg er også 17 uker på vei, men har ganske så mye mindre mage enn deg... Blir nesten litt bekyret at det er noe galt, når magen er så liten..
Mamman*til*Lukas Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Jeg har lagt ut et bilde av magen min sånn den er nå, 17+3. Er også førstegangs, og syns magen min er blitt stor allerede. Men det ser ut som vi to er ganske like.. Fin mage!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har bilde fra uke 17 og 18 bl.a
*tybber* Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har bilde fra 16+1 på profilen. Ser du har termin èn dag etter meg! ) Syns kanskje du har litt større mage enn meg, men jeg har stor mage bare på kvelden syns jeg! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå