Gå til innhold

Søvn og våkning 15 mndr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er flere som ikke støtter "skrikekurer" og lurer på noen tips i vårt tilfelle.

Gutten vår er 15 mndr sover på eget rom i egen seng. Han har alltid sovet i egen seng og vi har ikke samsovet.

Han har trivdes best med det og sovet godt om natten, jeg har ammet mye og tiltider mye nattamming.

Nå er vi ferdig med en lang sykdomsperiode og skulle gjerne hatt litt bedre nattesøvn.

Gutten vår virker ikke fornøyd pga oppvåkninger om natten,

Jeg har prøvd nattavvening nå.

Det jeg opplever er at han våkner og vil ikke sove uten amming. Om jeg gir meg og ammer så sover han likevel ikke hele natten. Det virker som han kan tenke seg 2 amminger.

Det jeg lurer på er ; anbefalere dere fortsatt nattamming? Samsoving er ikke akutelt da han sover veldig urolig ved min side Dårlig søvn for begge.

Jeg skulle ønske vi fant en løsning som var levelig og at jeg slapp å føle at jeg gjør feil hele tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytte senga inn på rommet deres?Tror jeg hadde fortsatt med amming til han roa seg litt også avvenne han.Eller gi han mme på natta om du er lei av amming, avlede han med smokk heller koseklut.

Skrevet

Takk for svar.

Erfaringsmessig så sover han bedre på eget rom enn hos oss for pappaen sover så urolig og "bråker".

I natt våknet han pappaen gikk inn å roet et par ganger før han ba meg overta.

Erfaringsmessig så blir det mye mer skrik når jeg kommer inn.

I natt var han helt utrøstelig bare gråt og gråt med meg der inne Det eneste som hjalp er Pupp. så sov han videre fra 3 til 6.30 som også er svært tidlig til han å være.

Jeg tror jeg får fortsette å amme for nattesøvnens skyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...