Gå til innhold

Supre gavetips til barn!! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, enda mere jul :):)

fikk pakke fra www.eventyrboka.no idag, å den va så fin!! va en eventyrbok om flintstones, som dem hadde satt inn navnet til nevøen min, og vennene hans, inni historien.

å den kosta bare 98kr. ingen frakt heller!!

anbefales på det sterkeste, veldig snar å levere også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, den var virkelig fin:-) Har en jente på 4 år som vi skal kjøpe julegave til og dette må jo være perfekt. Hun er veldig glad i å lese bøker...må bare finne ut hva vennene hennes heter.

Foreldrene hennes er gudmor og gudfar til begge våre barn.

Men ble så usikker på hvilken bok jeg ville ha valgt? Hun liker å leke med både "jenteting" og "gutteting" og er ei lita tøff jente. Flintstones var jo den eneste boken som var på tilbud. Får høre med mammaen hennes, uten å avsløre for mye av hvilken gave det er snakk om:-)

Skrevet

jeg fikk også pakken i dag derfra.men til meg har det tatt 2,5uke,syntes det var ganske tregt jeg..den ene boka på bondegården var ganske fin,men den boka når jeg vokser opp trur jeg den het,var ikke like fin..ble litt skuffa faktisk

Skrevet

jaja.. eg va no fornøyd med flintstones. :) å bestilte den her, for .. ja.. før helga ja.. å fikk den idag :)

Skrevet

Hmmm vi betalte ca 200 kr for den bondegårdsboka vi (inkludert frakt) fikk den forrige uke.

Skrevet

Hvordan betalte dere? Jeg bestilte nå og trykket på forhåndsbetaling..sto jo kun et kontonr der, hvordan vet de at det er jeg som betaler da? Hehe, er jeg dum nå skal tro..? :)

Skrevet

betalte i nettbanken, la inn kto-nr, beløpet, og skrev i det betalingsinformasjons-vinduet "bet. for bok fra *navnet mitt*" enkelt å greit :)

Skrevet

det er vel kredittkortnummeret du skal legge inn et sted når det er forhåndsbetaling?

Skrevet

DolphinGirl: Niks, det var ikke det..derfor jeg plagdes litt, men nå er det bestil så da har jeg en liten venn og ei lita venninne som får en super julegave i år:) Er ikke du på jobb da? ;-)

Skrevet

lenej-mamma til gullguttan: Takk, da er det gjort:) Og takk for gavetipset..helt supert:)

Skrevet

hihi. ingen problem :)

har vært på utkikk etter sånne lenge, min lillesøster fikk en gang en sånn bok om tom å jerry, va så fin :)

Skrevet

de var litt søte ja.. kanskje noen små venner kan få en sånn? :-p

alle (!!!) julegavetips er kjærkomne i min verden!

Skrevet

Noen som vet om det er 54 kr i frakt pr bok eller sender de det i en pakke hvis du bestiller flere bøker

Skrevet

Be de sende de i samme pakke om du bestiller flere bøker...

Du kan skrive det på samme sted som du skriver inn navnene på venner eller søsken

Skrevet

Dette var jo en super gave-ide!

Den flintstones boka.hvilken aldersgruppe er den egnet for synes du?

tenkte dette kunne måtte være en super julegave til niesa mi på strax 3. Hun har en storesøster på 6 så hun er nok vant til å les litt "større" bøker også.

Skrevet

Synes de bøkene ser litt "gamle" ut.. ? Sikert bare dårlig bilde..

Altså.. mener at det ser ut som det er dårlig kvalitet på de..

Skrevet

hvor mange navn bør man ha med da??

og kan man ta med navnet på det barnet som gir boka også? og må man ha med mange navn?

veldig fin gave ide :)

Skrevet

Hvis du går inn på nettsiden så er det veldig godt forklart der;)

Står under bestill en bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...