Gå til innhold

trådene til spiralen min er borte vekk :( noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til legen å klagde over kobberspiralen min idag,jeg blør uregelmessig å får perioder der jeg er utrolig øm i magen...så hun tilbød seg å ta den ut der å da(mente den ikke fungerete som den skulle)så jeg tenkte at det var jo like greit for da rakk jeg jo ikke å grue meg til det;) men såååååå hører jeg; hmmmmmmm sikker på du har spiral?hehe kommer det fra legen min-jeg finner ikke trådene... :0

så nå må jeg tilbake en annen dag når vi har bedre tid(wæææææææææææææ) så skal hun prøve å finne de for spiralen lå akkurat der den skulle-hun har UL så det så vi...

men nå er jeg jo omtrent livredd-det er jo så ubehagelig å ligge i den stolen :(

andre som har opplevd lignende??? å pliiiiis ingen skrekk historier :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager...................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Har opplevd det, og den måtte tas ut med tang auauaua...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...