Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Selv må jeg innrømme at jeg alltid blir ekstra kåt hvis det er fare for at noen kan høre oss. Feks når vi har vinduet opp på soverommet, men der prøver jeg å være litt stille, siden vi kan møte naboene! Men når vi er på ferie tør vi slippe alle hemninger, stønne høyt og mye, gjerne med hotellvinduet åpent! Det aller mest pirrende tror jeg må være da vi lå i telt på campingplass en sommer. Da det nærmet seg leggetid og vi krøp nakne ned i hver vår sovepose, så jeg fort at sambo var hard og klar. Jeg kjente at det verket i underlivet og at jeg ble enda kåtere av å høre folk som gikk forbi utenfor teltduken. Vi lå lenge og pirret hverandre til bristepunktet, mumlet stille hvor kåte vi var og hvor fantastisk det var med teltkos! Så snudde sambo meg rundt og tok meg hardt bakfra, mens jeg maserte den allerede harde klitten min. Det var så ubeskrivelig deilig og vi måtte være så stille at det nesten var uutholdelig... Enden på det hele var at vi kom samtidig i en skjelvende, lang orgasme. Var det noen som hadde merket noe, tro...?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Oi, for et deilig innlegg! Ble kåt av å lese det, jeg! Har det litt på samme måte, liker tanken på å kunne blir hørt eller å måtte være stille for å unngå å bli avslørt. Det beste jeg vet er sex i badstu. Har ikke prøvd i offentlig badstu enda, men hvem vet?! Kjæresten min og jeg har flere ganger vært på hytter med badstu. Ofte sammen med venner. Når det endelig blir tid for badstu og ettermiddagsdusj, vet vi begge to hva som kommer til å skje i heten! Det er deilig å gå og glede seg til dette hele dagen i all hemmelighet! Reiser ofte med andre par, så det virker ikke rart å gå på badet sammen med kjæresten. Kjæresten min er ofte klar når vi går i dusjen, men vi kåter hverandre enda mer opp der, før vi går inn i selve badstua. Vet jo aldri hvor lytt det er i slike, så vi prøver å være stille. Men det er jammen ikke lett når den store, stive penisen hans glir inn i min våte fitte... Svetten renner, kroppene våre glir inntil hverandre. Det er ofte så trangt at jeg må stå på kne på en benk, mens han tar meg bakfra. Litt fingring på klitoris og jeg klarer nesten ikke holde skriket tilbake når jeg merker at han kommer inni meg like før jeg også slipper alt løs... Pirrende å tenke på om de andre på hytta har hørt noe, eller om paret som var i badstua før oss også nøt en intens, het stund der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå