Gå til innhold

"Spennende a vare med prostituter!!!!???!! sa han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at sambo var med prostituter noen ganger for vi traff hverande. Jeg sporte hvorfor han ville vare med dem og han sa fordi det var "fun" , "spennende". Jeg fikk shock a hore det. Foler at jeg vil ikke ha sex med ham etter den snaking. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, skjønner at det er en skikkelig turn off for deg! hadde ikke akkurat hatt lyst til å ha sex med gubben etter den samtalen der!! men det er sikkert sant - at det er spennende..... men æsj og fysj!!!!

Skrevet

Kan noen forklare hva er(saerlig) sa spennende a ha sex med prostituter!!!!?

Skrevet

Mannen min har også vært med en prostituert.

Mange år siden men likevel synes jeg det var kvalmt. Vi har ikke noe særlig sexliv fra før og bedre ble det heller ikke.

Big turn offffffffffffffffff!

Skrevet

er vel en slags fantasi man får levd ut tenker jeg! en dame man kan gjøre hva man vil med og som er med på det og stønner osv - sikkert mange som føler seg som kongen på haugen da.... men helt latterlig og totalt uakseptabelt i mine øyne.

Skrevet

og dette gjenspeilet seg i kvinnesynet hans.

Min nåværende er absolutt ikke typen som synes sex med prostituerte er spennende, og påstår at ingen i vennekretsen hans har sånne erfaringer. Nå har jo han alltid hatt godt kvinnetekke, noe de fleste kompisene hans også har hatt, så de har nok en del kvinnehistorier bak seg. (Mest kompisene da, siden mannen min var i et laaangt forhold fra han var 20). Om man har vanskelig for å finne seg partner, og går som singel i mange år, er det nok enklere å havne hos en prostituert. Men min mann synes tanken på å betale for sex er totalt frastøtende. Spesielt det å ha sex med noen som ikke er med på notene, da påstår han at en runk er mye mer tennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...