Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 selvtillitten eller selvfølelsen til noen, eller kan det bare et innfall hvor man håper? Jeg vet om flere personer som har fått rettet på skjeve,skrukkete pupper og fått et annet liv. Hva mener dere, er det et utfall som gjør at vedkommende håper og tror at dette kan redde følelsen en har om seg selv. Personlig mener jeg at det kan få et oppløft hos de som har fått ødelagte pupper etter barn og evt ulykke.
Inga Bling Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Det er trist at selvbildet er så preget av kropp. Men på den andre siden om man får et bedre liv med plastikkpupper så hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Klart mange får det bedre etter en sånn operasjon. Hverfall de som har et realistisk bilde av hva som blir resultatet og ikke er helt opphengt i utseendet. Men det finnes jo nok av eksempler på folk som tar operasjon etter operasjon og fortsatt ikke er fornøyd med seg selv. Ikke bare Mikael Jackson og Cher, men folk med vanlig økonomi. Jeg vet om minst en som har lånt så mye at hun antageligvis betaler på det til hun pensjonerer seg..
KariMari Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Det kommer vel an på selvfølelsen til den det måtte gjelde? Man er jo veldig forskjellige, og noen er mer opptatt av utseendet enn andre. Så jeg mener det må være opp til hver enkelt om de vil ha silikon, eller andre plastiske operasjoner. Kjenner for øvrig ei som ikke "kan slutte", etter hun opererte øyelokkene sine. Det ene tok det andre, og nå som ansiktet er av rent plastikk (:-)) er det over på resten av kroppen.....Så det kan vel ta litt avsted for noen;-P Men folk får gjøre som de vil for meg!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 He he, ja faktisk finnes det folk som tar dette på kreditt. Ha ha, tenk den ene pluttselig sprekker. "Faen jeg er ikke ferdig å betale på den første puppen ennå" ha ha..=)
ragna Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 nja, det er greit nok at det må være opp til hver enkelt med kosmetiske inngrep. men hva med mennesker som er sykelig kroppsfikserte? bør de ikke stoppes før det går for langt? om man har problemer med selvtilliten bør man først ta fatt på den biten før man eventuelt kaster seg inn i den kosmetiske verdenen. og her snakker jeg ikke om mennesker som har vært utsatt for ulykker og sykdom. så nei, jeg tror ikke det kan redde noe som helst om man ikke fikser grunnen bak den dårlige selvtilliten først.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Klart det ikke redder selvtilliten på alle områder. Men har du komplekser på grunn av brystene -og retter opp det, er det klart selvtilliten på nevnte område vil øke. Jeg mener det er idioti å bruke tiden sin på å plages over et problem man kan gjøre noe med! Om det er å male over den brune veggen eller fjerne dobbelthaken, går omtrent for det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå