Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Han har flyttet inn til min svigerinne igjen..., så vi bør vel ha en gave til jul til han og. Har så lyst å gi en gave med et klart budskap, men som samtidig ingen kan "ta" meg på...
lol:-) Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Du trenger vel ikke å gjøre ting ubehagelig for de? Din svigerinne har tatt et valg, og bryr du deg om det, så respekterer du det. Han har vel ikke gjort deg noe?
KariMari Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ei bok om menns enkle natur eller noe sånt? Eller en boxer med en passende påskrift på:-)
Mor di! Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Det gjør vel kanskje vondt verre å minne de på den vonde fortiden på selveste julekvelden... Svigerinnen har tatt henne tilbake igjen, og de med det!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Syns kanskje du ødelegger julaften for dem siden du kjøper en gave som minner dem begge på hva som har skjedd. Jeg ville ikke gjort det, syns det er dårlig gjort. Hun har jo tatt han tilbake og det bør du respektere. Selv om jeg skjønner hvor du kommer fra altså...men her er det snakk om en koselig familiedag som du kanskje ødelegger med å gi han en "hevn"gave...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Om du skal være slem og fæl gir du ham en pakke kondomer. Men syns ikke du skal væe så slem jeg da.
fleXibel Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Synes ikke du burde gi en gave med en undertone.. Er ikke din sak dette og din svigerinne har tatt han inn i varmen igjen og hvis han nå etter utroskapen er "god nok" for henne får du bare respektere det og være glad på dems vegne ang at de har funnet sammen igjen og ikke bedrive med ufinheter som vil gjøre en allerede en betent situasjon verre..
Gjest ->>- Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Da synes jeg det er bedre om du lar være å gi noen gave. Du har ingenting med å legge deg opp i deres interne forhold.
Inga Bling Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Det er virkelig ikke din kamp i det hele tatt.
MissAntrop Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Hva med denne http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=645
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Skjønner at dette kom galt ut....jeg er ingen slem person. Har støttet henne hele veien, men da hun valgte å ta han tilbake ( han har vært utrolig ufin) synes jeg det er vanskelig å være sammen med han. det er ikke første gang for å si det sånn. Det er bare det at jeg liksom ikke klarer å finne noe jeg har lyst til å gi han...Alle andre får gjerne "håndplukkede" gaver.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 La vaere aa gi gave da vel. Eller gi en felles gave og velg noe svigerinna di kan ha glede av
Dotten Skrevet 30. oktober 2007 #14 Skrevet 30. oktober 2007 Gavetipset fra Magica var skikkelig kult
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #15 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg synes ikke han fortjener gave jeg...Du kan jo velge å la være. Ingen kan "ta deg på det" fordi gaver er en frivilling ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå