kajfla Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 det var ei jente som hadde et innlegg her om at hun var livredd for noe som hadde skjer.. også dreiv alle her inne på forumet og dytta opp innlegget hennes i håp om at hun svarte etter hvert.. men husker ikke nicket hennes, og hukser heller ikke hva som skjedde med henne, husker bare at det var veldig mange som var engasjert. Noen som skjønner hvem jeg snakker om? og evt om hun har gitt lyd fra seg igjen??
Mitzy Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Tror jeg vet hvem du mener..etmirakel eller noe i den duren?
kajfla Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 ja lurer på om ikke det var det. har du hørt noe??
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 ja etmirakel er det nok. hun har gitt lyd fra seg på forumet flere ganger, men tror ikke hun svarte de andre om hvordan de gikk(Vet ikke altså men tror ikke)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 glemte å skrive at hun forsatt har spire da...
Mitzy Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, jeg mener og huske at hun var borte lenge, men så svarte hun på 2.trimester. Gikk visst bra heldigvis:)
kajfla Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2007 takk for svar. det var godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå